Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 10 oktober 2015, 08:01Gisteren ouderwets lopen knallen met battlefield 2 en call of duty MW2. Deze papa had een paar jonge grutjes van 21 jaar een poepie laten ruiken.
Ik game dan niet meer zo veel, uurtje per week, maar echte skills zullen nooit verdwijnen
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
Gisteren ouderwets lopen knallen met battlefield 2 en call of duty MW2. Deze papa had een paar jonge grutjes van 21 jaar een poepie laten ruiken.
Ik game dan niet meer zo veel, uurtje per week, maar echte skills zullen nooit verdwijnen
Citaat van Rikkert. op 10 oktober 2015, 15:36@Erwin.
Jammer.. Ik wou graag gewoon een map op mijn telefoon hebben die automatisch synced met Dropbox.
Haha heerlijk DukeN!
Ik ben weer begonnen met Pokemon (netflix). Helaas moet ik nu zoeken naar seizoen 3 in het nederlands die nergens is
Jammer.. Ik wou graag gewoon een map op mijn telefoon hebben die automatisch synced met Dropbox.
Haha heerlijk DukeN!
Ik ben weer begonnen met Pokemon (netflix). Helaas moet ik nu zoeken naar seizoen 3 in het nederlands die nergens is
Citaat van DukeNPDA op 12 oktober 2015, 04:23Goedemorgen rikkert! Ik kijk sochtends ook met mijn zoontje pokémon. Black en white seizoen is uit. Nu stond seizoen 1 er volgens mij op
voor mij jeugdsentiment, voor jurgen, mijn zoontje helemaal nieuw heheh.
Btw, leuk je weer te zien. Al die oude leden zeggen zo nu en dag nog wel eens gedag
Goedemorgen rikkert! Ik kijk sochtends ook met mijn zoontje pokémon. Black en white seizoen is uit. Nu stond seizoen 1 er volgens mij op voor mij jeugdsentiment, voor jurgen, mijn zoontje helemaal nieuw heheh.
Btw, leuk je weer te zien. Al die oude leden zeggen zo nu en dag nog wel eens gedag
Citaat van Rikkert. op 12 oktober 2015, 07:55Kijk het samen met mijn vriendin (die ik tegenwoordig heb
).
Na zove afleveringen ook de film erdoor.
Maar nu dus seizoen 3 stukje gevonden op youtube, it's something haha
En ja, ik kijk soms hier nog wel even. Alleen door andere dingen zeg ik vrij weinig
Kijk het samen met mijn vriendin (die ik tegenwoordig heb ).
Na zove afleveringen ook de film erdoor.
Maar nu dus seizoen 3 stukje gevonden op youtube, it's something haha
En ja, ik kijk soms hier nog wel even. Alleen door andere dingen zeg ik vrij weinig
Citaat van PeaceFreak op 12 oktober 2015, 16:39Pokémon is gewoon übervet!
Ik kijk ook zoveel mogelijk terug.
Pokémon FTW!
Pokémon is gewoon übervet!
Ik kijk ook zoveel mogelijk terug.
Pokémon FTW!
Citaat van Duken op 13 oktober 2015, 18:00Ja echt!! Vanochtend aflevering één gekeken van seizoen 1.
Ash die Pikachu ontmoet, geweldig om weer te zien. Zoontje en dochtertje vonden het ook super leuk... maar of dat nou door papa komt
Ja echt!! Vanochtend aflevering één gekeken van seizoen 1.
Ash die Pikachu ontmoet, geweldig om weer te zien. Zoontje en dochtertje vonden het ook super leuk... maar of dat nou door papa komt
Citaat van Zombymario op 14 oktober 2015, 10:13Gisteren ouderwets lopen knallen met battlefield 2 en call of duty MW2. Deze papa had een paar jonge grutjes van 21 jaar een poepie laten ruiken.
BF2 is leuk, vooral om met heli met die chaingun gewoon alles plat te maaien.
Gisteren ouderwets lopen knallen met battlefield 2 en call of duty MW2. Deze papa had een paar jonge grutjes van 21 jaar een poepie laten ruiken.
BF2 is leuk, vooral om met heli met die chaingun gewoon alles plat te maaien.
Citaat van DukeNPDA op 15 oktober 2015, 20:51Hehe idd Zombymario. Blijft een geweldig gevoel.
Net San Andreas gezien, erg toffe Popcorn en cola film.
Hehe idd Zombymario. Blijft een geweldig gevoel.
Net San Andreas gezien, erg toffe Popcorn en cola film.
Citaat van PeaceFreak op 16 oktober 2015, 09:04Haha, geinig om te horen dat jullie pokemon nog kijken
Tsja, het hoort toch bij je opvoeding, Pokémon kijken
Haha, geinig om te horen dat jullie pokemon nog kijken
Tsja, het hoort toch bij je opvoeding, Pokémon kijken