Café de Download
Citaat van Zombymario op 7 november 2014, 10:27Het is weer bijna weekend
Sent from my MI 3W using Tapatalk
Het is weer bijna weekend
Citaat van DukeNPDA op 7 november 2014, 15:54Eureka!
Heb ik mijn bestelling toch moeten annuleren bij Bol.com, deze werd morgen dus niet bezorgt. het was niet helemaal duidelijk waarom.....
Dus nieuwe bestelling... moet morgen binnenkomen. Ik ben benieuwd
Eureka!
Heb ik mijn bestelling toch moeten annuleren bij Bol.com, deze werd morgen dus niet bezorgt. het was niet helemaal duidelijk waarom.....
Dus nieuwe bestelling... moet morgen binnenkomen. Ik ben benieuwd
Citaat van Zombymario op 7 november 2014, 18:56Suc6 DukeN
Suc6 DukeN
Citaat van DukeNPDA op 8 november 2014, 14:10Lol.... Nu zijn er twee onderweg. Echt.... Dus kan er straks weer 1 retourneren.
Btw, kom net thuis. Heeft onze hond alles... Alles ALLES onder gespuugd
Lol.... Nu zijn er twee onderweg. Echt.... Dus kan er straks weer 1 retourneren.
Btw, kom net thuis. Heeft onze hond alles... Alles ALLES onder gespuugd
Citaat van DukeNPDA op 9 november 2014, 08:27Joepie! Andriod wear werkt zo tof . foto's en review volgen....
Jammer allen dat er net iemand bij het zwembad zei: is dat die Apple watch? Neeeeree!
Joepie! Andriod wear werkt zo tof . foto's en review volgen....
Jammer allen dat er net iemand bij het zwembad zei: is dat die Apple watch? Neeeeree!
Citaat van Erwin. op 10 november 2014, 22:06Ben erg benieuwd naar de navigatie via de watch, werkt dat een beetje lijkt me erg handig. Morgen wordt de moto360 verwacht, hoop dat ik hem deze week nog krijg
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Ben erg benieuwd naar de navigatie via de watch, werkt dat een beetje lijkt me erg handig. Morgen wordt de moto360 verwacht, hoop dat ik hem deze week nog krijg
Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk
Citaat van Duken op 11 november 2014, 07:05Hahah Wous. Je kan hem kopen bij Bol.com voor 270 euro
Hij is namelijk alweer terug gestuurd.
De navigatie via de watch werkt goed. Ik heb hem nu op de fiets en in de auto gebruikt. De fiets werkt niet handig. Los dat de routers vaak langer zijn als ze werkelijk kunnen gereden is het niet altijd duidelijk welke straat ik in zou moeten.
In de auto is het juist een super handige toevoeging. Je kan tegen je horloge zeggen "ikea amsterdam" dan opties krijgen zoals navigeren. Hierna berekend hij de route op je telefoon en je watch laat zien wanneer je links of rechts moet etc. Dat werkt wel mooi, maar meer als extra. Ik zou er niet mee kunnen rijden naar een onbekende plek zonder ook de navigatie te zien op mijn telefoon.
De batterij gaat makkelijk één dag mee. (ik speel er nogal veel mee). Maar de beste optie is toch wel notificaties. Alles komt binnen en je kan daarna bijvoorbeeld reageren via stem of standaard teksten. Maar vooral het op de bank zitten, even een tilletje voelen op je hand en kijken wat er binnen is, zoals een mailtje. Zorgt ervoor dat ik de telefoon al 56789x minder pak
De notificatie geluiden op mijn telefoon staan daarom ook zo goed als stil. Heerlijk!
I love you Andriod Wear!
Hahah Wous. Je kan hem kopen bij Bol.com voor 270 euro Hij is namelijk alweer terug gestuurd.
De navigatie via de watch werkt goed. Ik heb hem nu op de fiets en in de auto gebruikt. De fiets werkt niet handig. Los dat de routers vaak langer zijn als ze werkelijk kunnen gereden is het niet altijd duidelijk welke straat ik in zou moeten.
In de auto is het juist een super handige toevoeging. Je kan tegen je horloge zeggen "ikea amsterdam" dan opties krijgen zoals navigeren. Hierna berekend hij de route op je telefoon en je watch laat zien wanneer je links of rechts moet etc. Dat werkt wel mooi, maar meer als extra. Ik zou er niet mee kunnen rijden naar een onbekende plek zonder ook de navigatie te zien op mijn telefoon.
De batterij gaat makkelijk één dag mee. (ik speel er nogal veel mee). Maar de beste optie is toch wel notificaties. Alles komt binnen en je kan daarna bijvoorbeeld reageren via stem of standaard teksten. Maar vooral het op de bank zitten, even een tilletje voelen op je hand en kijken wat er binnen is, zoals een mailtje. Zorgt ervoor dat ik de telefoon al 56789x minder pak
De notificatie geluiden op mijn telefoon staan daarom ook zo goed als stil. Heerlijk!
I love you Andriod Wear!