Café de Download
Citaat van Duken op 27 juni 2014, 11:43De chat is weg... vanaf de frontpage dan. Er is nog een chat via het menu bovenin. Maar de chat werd vrijwel niet gebruikt. Dus wegchat
De chat is weg... vanaf de frontpage dan. Er is nog een chat via het menu bovenin. Maar de chat werd vrijwel niet gebruikt. Dus wegchat
Citaat van shadowwatch op 28 juni 2014, 17:57Ik heb weer eens een zending speakers binnen. Postbode klaagde over het gewicht haha. Hij gaat het leuk krijgen als subwoofers binnen komen
Ik heb weer eens een zending speakers binnen. Postbode klaagde over het gewicht haha. Hij gaat het leuk krijgen als subwoofers binnen komen
Citaat van Freddytje op 29 juni 2014, 14:26Ik heb weer eens een zending speakers binnen. Postbode klaagde over het gewicht haha. Hij gaat het leuk krijgen als subwoofers binnen komen
Haha nice man! Loopt je bedrijfje al een beetje?
Ik heb weer eens een zending speakers binnen. Postbode klaagde over het gewicht haha. Hij gaat het leuk krijgen als subwoofers binnen komen
Haha nice man! Loopt je bedrijfje al een beetje?
Citaat van Farid. op 1 juli 2014, 09:50Iedereen maar klagen dat de chat weg is
Werd volgens mij meer gebruikt als zoekmachine dan als chat
:ph34r:
EDIT: Vreemd, ik kan me herinneren dat er bepaalde emoticons gewoon animaties hadden. Ze zijn nu allemaal statisch in Chrome...
EDIT2: Ook in IE bewegen ze niet...
Iedereen maar klagen dat de chat weg is
Werd volgens mij meer gebruikt als zoekmachine dan als chat :ph34r:
EDIT: Vreemd, ik kan me herinneren dat er bepaalde emoticons gewoon animaties hadden. Ze zijn nu allemaal statisch in Chrome...
Citaat van Wous op 1 juli 2014, 19:29Werd volgens mij meer gebruikt als zoekmachine dan als chat
Het ligt er maar net aan welke je hebt! Die ninja is inderdaad een png ipv een gif..
Werd volgens mij meer gebruikt als zoekmachine dan als chat
Het ligt er maar net aan welke je hebt! Die ninja is inderdaad een png ipv een gif..
Citaat van Zombymario op 5 juli 2014, 23:29De strafschoppen waren wel spanned, maar de volgende wordt Argentinië...
De strafschoppen waren wel spanned, maar de volgende wordt Argentinië...
Citaat van Zombymario op 14 juli 2014, 15:37Hallo allemaal
Hallo allemaal