do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 134 of 2.047Volgende

In het full member board valt niks te zien hoor  ^-^

je mist helemaal niks  :D

LOL, schaam me wel een beetje al gaan er vrouwen in het full-member board kijken :P

het is ook best wel grappig om de reacties te lezen in: hot or not  ;)

het is ook best wel grappig om de reacties te lezen in: hot or not   ;)

Ik post helemaal niks daar.  :P  Ik ben ontschuldig, DukeN heeft me ongekocht om het te posten. Niet waar DukeN  :D

Hot or Not is gewoon een topic om aan te geven of je het Hot of Not vind.... ik zie er genoeg vrouwen tussen die Not zijn,...... nou..... toch niet eigenlijk.

Misschien moet hij Hot or Hotter heten?  :cool2:

Hot or Not is gewoon een topic om aan te geven of je het Hot of Not vind.... ik zie er genoeg vrouwen tussen die Not zijn,...... nou..... toch niet eigenlijk.

Misschien moet hij Hot or Hotter heten?  :cool2:

Volgens de begin post mag je maar 1 foto doen en dan wordt er gestemd of ze/hij? hot or not zijn, maar inmiddels is die regel al zo oud, dat iedereen maar doet wat hij wilt  ^-^

xD, waarom praten jullie hier opeens over ''mooie'' meiden? DukeN zal ik het tegen je vrouw vertellen ;D ;D

Whahahahaha, vandaag moest ik nablijven op school! Had een snee in iemand klei werkje gemaakt en dat zou toch weer weggegooid worden en dan vond de docente heel erg dus gaf ze me straf. Moest de wasbak schoon maken. Ben ik een zogenaamde ''huisvrouw'' xD

xD, waarom praten jullie hier opeens over ''mooie'' meiden? DukeN zal ik het tegen je vrouw vertellen ;D ;D

ken je toch niet  :poke:  (denk ik)

Kan ik inderdaad niet :P 😛

Heheh gelukkig maar ;)

Maar nog een paar berichten TikTak en je kan in de full members board komen  O0

Heheh gelukkig maar ;)

Maar nog een paar berichten TikTak en je kan in de full members board komen  O0

Valt toch niks te zien  ^-^

VorigePage 134 of 2.047Volgende