Café de Download
Citaat van William op 5 februari 2009, 20:41In het full member board valt niks te zien hoor ^-^
je mist helemaal niks
LOL, schaam me wel een beetje al gaan er vrouwen in het full-member board kijken
In het full member board valt niks te zien hoor ^-^
je mist helemaal niks
LOL, schaam me wel een beetje al gaan er vrouwen in het full-member board kijken
Citaat van Farid. op 5 februari 2009, 21:32het is ook best wel grappig om de reacties te lezen in: hot or not
Ik post helemaal niks daar.
Ik ben ontschuldig, DukeN heeft me ongekocht om het te posten. Niet waar DukeN
het is ook best wel grappig om de reacties te lezen in: hot or not
Ik post helemaal niks daar. Ik ben ontschuldig, DukeN heeft me ongekocht om het te posten. Niet waar DukeN
Citaat van Duken op 6 februari 2009, 07:16Hot or Not is gewoon een topic om aan te geven of je het Hot of Not vind.... ik zie er genoeg vrouwen tussen die Not zijn,...... nou..... toch niet eigenlijk.
Misschien moet hij Hot or Hotter heten? :cool2:
Hot or Not is gewoon een topic om aan te geven of je het Hot of Not vind.... ik zie er genoeg vrouwen tussen die Not zijn,...... nou..... toch niet eigenlijk.
Citaat van Farid. op 6 februari 2009, 07:37Hot or Not is gewoon een topic om aan te geven of je het Hot of Not vind.... ik zie er genoeg vrouwen tussen die Not zijn,...... nou..... toch niet eigenlijk.
Volgens de begin post mag je maar 1 foto doen en dan wordt er gestemd of ze/hij? hot or not zijn, maar inmiddels is die regel al zo oud, dat iedereen maar doet wat hij wilt ^-^
Hot or Not is gewoon een topic om aan te geven of je het Hot of Not vind.... ik zie er genoeg vrouwen tussen die Not zijn,...... nou..... toch niet eigenlijk.
Volgens de begin post mag je maar 1 foto doen en dan wordt er gestemd of ze/hij? hot or not zijn, maar inmiddels is die regel al zo oud, dat iedereen maar doet wat hij wilt ^-^
Citaat van Demo op 6 februari 2009, 14:39xD, waarom praten jullie hier opeens over ''mooie'' meiden? DukeN zal ik het tegen je vrouw vertellen ;D ;D
Whahahahaha, vandaag moest ik nablijven op school! Had een snee in iemand klei werkje gemaakt en dat zou toch weer weggegooid worden en dan vond de docente heel erg dus gaf ze me straf. Moest de wasbak schoon maken. Ben ik een zogenaamde ''huisvrouw'' xD
xD, waarom praten jullie hier opeens over ''mooie'' meiden? DukeN zal ik het tegen je vrouw vertellen ;D ;D
Whahahahaha, vandaag moest ik nablijven op school! Had een snee in iemand klei werkje gemaakt en dat zou toch weer weggegooid worden en dan vond de docente heel erg dus gaf ze me straf. Moest de wasbak schoon maken. Ben ik een zogenaamde ''huisvrouw'' xD
Citaat van Farid. op 6 februari 2009, 14:42xD, waarom praten jullie hier opeens over ''mooie'' meiden? DukeN zal ik het tegen je vrouw vertellen ;D ;D
ken je toch niet :poke: (denk ik)
xD, waarom praten jullie hier opeens over ''mooie'' meiden? DukeN zal ik het tegen je vrouw vertellen ;D ;D
ken je toch niet :poke: (denk ik)
Citaat van Duken op 6 februari 2009, 14:45Heheh gelukkig maar
Maar nog een paar berichten TikTak en je kan in de full members board komen O0
Heheh gelukkig maar
Citaat van Farid. op 6 februari 2009, 14:48Heheh gelukkig maar
Valt toch niks te zien ^-^
Heheh gelukkig maar
Valt toch niks te zien ^-^