Café de Download
Citaat van Tom op 8 december 2013, 17:14Vanmorgen eerst 1,5 uur hardgelopen, daarna de rest van de dag gecurld. Intensief dagje, haha.
Vanmorgen eerst 1,5 uur hardgelopen, daarna de rest van de dag gecurld. Intensief dagje, haha.
Citaat van Deeeemy op 9 december 2013, 07:52Ik doe de studie applicatie ontwikkelaar, ICT. We hebben vorige periode met HTML5 en css gewerkt, nu maken we een rekenmachine in Javescript. Leuk, zo'n tutorial!
Verstuurd van mijn GT-I9505
Ik doe de studie applicatie ontwikkelaar, ICT. We hebben vorige periode met HTML5 en css gewerkt, nu maken we een rekenmachine in Javescript. Leuk, zo'n tutorial!
Citaat van Duken op 9 december 2013, 09:30Zo maandag morgen. Lekker koffie en aan het werk. Ik zeg, goed begin van de week. Niet te druk doen
Zo maandag morgen. Lekker koffie en aan het werk. Ik zeg, goed begin van de week. Niet te druk doen
Citaat van Releases op 9 december 2013, 12:36Lekker rustig aan doen he! Nog gefeliciteerd Duken! Heel veel geluk toe gewenst.
Komt er een live stream van de trouwerij? Haha
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Lekker rustig aan doen he! Nog gefeliciteerd Duken! Heel veel geluk toe gewenst.
Komt er een live stream van de trouwerij? Haha
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Citaat van Duken op 10 december 2013, 07:03Bedankt man.
Live stream... nou dat net niet. Maar de mods en full-members van Duken.nl zijn natuurlijk uitgenodigd
Bedankt man.
Live stream... nou dat net niet. Maar de mods en full-members van Duken.nl zijn natuurlijk uitgenodigd
Citaat van Zombymario op 10 december 2013, 13:15Ik doe de studie applicatie ontwikkelaar, ICT. We hebben vorige periode met HTML5 en css gewerkt, nu maken we een rekenmachine in Javescript. Leuk, zo'n tutorial!
Gelukkig ben ik daar van af, ik doe al een jaar iets anders.
Ik doe de studie applicatie ontwikkelaar, ICT. We hebben vorige periode met HTML5 en css gewerkt, nu maken we een rekenmachine in Javescript. Leuk, zo'n tutorial!
Citaat van Deeeemy op 10 december 2013, 14:07Gelukkig ben ik daar van af, ik doe al een jaar iets anders.
Gestopt of heb je het diploma gehaald?
Gestopt of heb je het diploma gehaald?
Citaat van Wous op 10 december 2013, 16:23TPB van .sx naar .ac
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Kan geen verbinding maken met het domein, iemand anders wel?
TPB van .sx naar .ac
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Kan geen verbinding maken met het domein, iemand anders wel?