Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 25 oktober 2013, 19:51Gevonden! Nog even wachten Erwin. Morgen probeer ik te joinen.
De clan:
Huize Erwin:
En huize.... Klein huisje Duken.
Sent from my HTC One X using Tapatalk
Gevonden! Nog even wachten Erwin. Morgen probeer ik te joinen.
De clan:
Huize Erwin:
En huize.... Klein huisje Duken.
Citaat van Erwin. op 25 oktober 2013, 20:12Aah je maakt een screenshot precies als mijn dorp in de verbouwing zit haha moet je nog eens kijken
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Aah je maakt een screenshot precies als mijn dorp in de verbouwing zit haha moet je nog eens kijken
Citaat van Erwin. op 25 oktober 2013, 20:14Je moet trouwens eerst je geldkluizen nog upgraden duken, je clan tower herstellen kost 40.000 jij kan nu maar 25.000 kwijt in je kluis. Snel muntjes verdienen, val andere dorpen aan 🙂
Je moet trouwens eerst je geldkluizen nog upgraden duken, je clan tower herstellen kost 40.000 jij kan nu maar 25.000 kwijt in je kluis. Snel muntjes verdienen, val andere dorpen aan 🙂
Citaat van DukeNPDA op 27 oktober 2013, 09:26Bijna Erwin! Vandaag moet het joinen lukken! Nu even sparen en aanvallen voor cash.
Bijna Erwin! Vandaag moet het joinen lukken! Nu even sparen en aanvallen voor cash.
Citaat van Erwin. op 27 oktober 2013, 09:40Ja lekker bezig! Er is al iemand gejoint, die4it is dat iemand van hier? Mensen van duken maak ik namelijk clanoudste andere mensen blijven gewoon clanlid
Ja lekker bezig! Er is al iemand gejoint, die4it is dat iemand van hier? Mensen van duken maak ik namelijk clanoudste andere mensen blijven gewoon clanlid
Citaat van shadowwatch op 27 oktober 2013, 11:21jaa dat ben ik erwin
had het al gestuurd in de clanchat
jaa dat ben ik erwin
had het al gestuurd in de clanchat
Citaat van shadowwatch op 27 oktober 2013, 11:27@duken,
je hebt die muur daar bij die steen gemaakt he maar ze kunnen gewoon langs die steen,
dus als ze je nu aanvallen kunnen ze gewoon langs die steen lopen en heeft je muur dus niet zo heel veel zin
je hebt die muur daar bij die steen gemaakt he maar ze kunnen gewoon langs die steen,
dus als ze je nu aanvallen kunnen ze gewoon langs die steen lopen en heeft je muur dus niet zo heel veel zin
Citaat van DukeNPDA op 27 oktober 2013, 12:09Ooo..... Thanks ! Pas ik dat straks aan. Ik ben lid geworden. Kost idd 3 dagen. 😛
Ooo..... Thanks ! Pas ik dat straks aan. Ik ben lid geworden. Kost idd 3 dagen. 😛