Café de Download
Citaat van Heisenberg op 30 december 2008, 18:15Ik wou net zeggen, maakt niet uit hoeveel geld je hebt je moet toch naar school ( :stank: ).. Maar je hoeft dan niet te werken dat is dan erg chil
Vorig jaar € 85,- met de staatsloterij gewonnen, hoop dat het dit jaar meer gaat worden ^-^
Ik wou net zeggen, maakt niet uit hoeveel geld je hebt je moet toch naar school ( :stank: ).. Maar je hoeft dan niet te werken dat is dan erg chil Vorig jaar € 85,- met de staatsloterij gewonnen, hoop dat het dit jaar meer gaat worden ^-^
Citaat van William op 14 januari 2009, 15:02Sow moest dit topic weer uit de 2e pagina vissen. Ben nu crackers met chili saus aan het eten :love: Wij gaan met een groep vrienden op vakantie vlak bij 'renesse'. echt te chil, we zitten wel op een boerderij maar daar mag je rommel maken zoveel je wilt en je boxen zo hard als het kan. Zijn er hier nog meer vakantiegangers?
Sow moest dit topic weer uit de 2e pagina vissen. Ben nu crackers met chili saus aan het eten :love: Wij gaan met een groep vrienden op vakantie vlak bij 'renesse'. echt te chil, we zitten wel op een boerderij maar daar mag je rommel maken zoveel je wilt en je boxen zo hard als het kan. Zijn er hier nog meer vakantiegangers?
Citaat van Robin op 14 januari 2009, 15:04@Zomervakantie?
SNEEKWEEEK :drank:. Waarschijnelijk met de scooters beetje touren en naar texel, zeeland, oid.
En voor 't eerst met ouders appart op vakantie, ze zijn sinds kort gescheiden..
@Zomervakantie?
SNEEKWEEEK :drank:. Waarschijnelijk met de scooters beetje touren en naar texel, zeeland, oid.
En voor 't eerst met ouders appart op vakantie, ze zijn sinds kort gescheiden..
Citaat van William op 14 januari 2009, 15:11Ik bedoel Renesse in zeeland en ja, in de zomervakantie ^-^ Ik ga niet meer met mijn ouders op vakantie, heb geen zin om met de bus naar spanje te gaan :geheim: Ik blijf thuis met mijn broer dus dat wordt weer feestje :cool2:
Ik bedoel Renesse in zeeland en ja, in de zomervakantie ^-^ Ik ga niet meer met mijn ouders op vakantie, heb geen zin om met de bus naar spanje te gaan :geheim: Ik blijf thuis met mijn broer dus dat wordt weer feestje :cool2:
Citaat van Robin op 14 januari 2009, 15:17Met dus bus naar spanje is idd wel wat minder, maar alsnog lekker hoor. Miss zie ik je wel in zeeland O0
Met dus bus naar spanje is idd wel wat minder, maar alsnog lekker hoor. Miss zie ik je wel in zeeland O0