Café de Download
Citaat van Zombymario op 4 september 2013, 14:42Das veel.
Das veel.
Citaat van William op 5 september 2013, 14:47Iedereen hier die Metro Commander, Files&Folders of Torrex op zijn Windows 8 toestel gebruikt. Deze zijn deze week gratis te downloaden! Metro Commander en Torrex zijn sowieso gratis, maar de in-app aankopen zijn deze week gratis. Torrex (een torrent client) kost anders €6,49!!!
Iedereen hier die Metro Commander, Files&Folders of Torrex op zijn Windows 8 toestel gebruikt. Deze zijn deze week gratis te downloaden! Metro Commander en Torrex zijn sowieso gratis, maar de in-app aankopen zijn deze week gratis. Torrex (een torrent client) kost anders €6,49!!!
Citaat van Erwin. op 5 september 2013, 19:26Ik ben net klaar met werken en heb nu vakantie!! !
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4
Ik ben net klaar met werken en heb nu vakantie!! !
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk 4
Citaat van Tom op 5 september 2013, 20:49@Duken: waarom weer werken, vanavond? Je had je gewone dag toch al gehad?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
@Duken: waarom weer werken, vanavond? Je had je gewone dag toch al gehad?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van DukeNPDA op 6 september 2013, 04:49Tja.... Het is nogal druk bij ons momenteel. Bezig met migratie, upgrade en gisteren avond moest er onderhoud op het huidige productie systeem worden uitgevoerd
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk 4
Tja.... Het is nogal druk bij ons momenteel. Bezig met migratie, upgrade en gisteren avond moest er onderhoud op het huidige productie systeem worden uitgevoerd
Verstuurd vanaf mijn HTC One X met Tapatalk 4