wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 13 of 2.047Volgende

Yup heb laatst ook het Gmod + CS : S gekocht met Steam werkt perfect :). Ben van plan om alleen Portals apart te kopen. Want Half-Life 2, Episode one zijn al gekraakt en episode 2 binnenkort ook wel. En ik hou niet zo veel van Online shooters zoals TF 2.

We zijn weer eens lekker bezig hier:

lekkeronlineweer.jpg

Maar ja, niet zo verwonderlijk wanneer er wel redelijk wat mensen online zijn en Eagles en ik gaan lopen spammen in de huiskamer. :)

och ja doe maar alvast een biertje het is toch WEEKEND  O0 O0       

tom jij ook een biertje???????

even mijn hyve opkalefateren, tot zo

Is goed hoor. Enne... je mag je ook toevoegen op hyves als je toch bezig bent. :P Zoek op tom biersteker en je hebt em.

Wie belt het Guiness Book of Records voor http://www.duken.nl/component/option,com_smf/Itemid,81/topic,11511.0? Volgens mij heeft niemand zo'n rij met plaatjes van opeenvolgende getallen... :)

ja ik ben hem begonnen en ik houdt hem ook bezig....

we missen er wel ergens 100, maar niet verder vertellen hoor........... :peace:

tom toegevoegd op hyves

Daar is het Cafe weer!!!

Maar we hebben ook downloaden.hyves.nl ;)

krant.gif

Dat wist ik helemaal niet :P

Hahaha leuk he :) Maar dat is een stukje van een jaar of 2 geleden al. Toch ben ik verder nooit zo een stukje tegen gekomen. Maar deze was wel heel leuk  :friends:

Kan ff niet op hyves vanaf hier. Heb ook schoolonderzoekweek vanaf donderdag, dus ben druk bezig. Donderdag de 20e ben ik er weer vanaf ongeveer 16.00 uur, denk ik. Heb nog wat berichten te lezen ;).

VorigePage 13 of 2.047Volgende