Café de Download
Citaat van Freddytje op 9 augustus 2013, 12:29Ik heb gewoon goede kwaliteit met kpn, dus het licht misschien aan jou Zombymario?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ik heb gewoon goede kwaliteit met kpn, dus het licht misschien aan jou Zombymario?
Citaat van Zombymario op 9 augustus 2013, 14:26Ik heb gewoon goede kwaliteit met kpn, dus het licht misschien aan jou Zombymario?
Nee, technisch gezien is HD-kwaliteit van KPN minder dan die van Ziggo
Maar ik moet ook toegeven, bij een vriend (KPN) is het verschil wel moeilijker te zien dan wat ik nu bij Ziggo heb.
Ik heb gewoon goede kwaliteit met kpn, dus het licht misschien aan jou Zombymario?
Nee, technisch gezien is HD-kwaliteit van KPN minder dan die van Ziggo Maar ik moet ook toegeven, bij een vriend (KPN) is het verschil wel moeilijker te zien dan wat ik nu bij Ziggo heb.
Citaat van Rikkert. op 10 augustus 2013, 16:27Alweer zo'n 10 uur in Nederland..
Weer in Italië is wat te warm. En in Nederland eigenlijk net iets te koud.
Alweer zo'n 10 uur in Nederland..
Weer in Italië is wat te warm. En in Nederland eigenlijk net iets te koud.
Citaat van Zombymario op 10 augustus 2013, 17:47Ik vond het vandaag wel wat te hard waaien.
Verstuurd van mijn CTP828
Ik vond het vandaag wel wat te hard waaien.
Citaat van DukeNPDA op 10 augustus 2013, 20:55http://nutech.nl/internet/3547358/pirate-bay-komt-met-pirate-browser.html
Ter ere van zijn tienjarig bestaan heeft torrentsite The Pirate Bay een browser uitgebracht waarmee ook gecensureerde sites te bezoeken zijn.
Dat meldt de bekende torrentsite op zijn blog. Die pagina is voor de meeste Nederlanders echter niet te bezoeken, omdat internetproviders het webdomein van The Pirate Bay van de rechter moeten blokkeren. Wie echter de nieuwe Pirate Browser gebruikt, kan die en andere blokkades automatisch omzeilen.
Pirate Browser is gebaseerd op Firefox 23 en is volgens The Pirate Bay enkel bedoeld om blokkades mee te omzeilen. De browser zou niet toegespitst zijn op anoniem internetten.
Best leuk eigenlijk van de heren
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
http://nutech.nl/internet/3547358/pirate-bay-komt-met-pirate-browser.html
Ter ere van zijn tienjarig bestaan heeft torrentsite The Pirate Bay een browser uitgebracht waarmee ook gecensureerde sites te bezoeken zijn.
Dat meldt de bekende torrentsite op zijn blog. Die pagina is voor de meeste Nederlanders echter niet te bezoeken, omdat internetproviders het webdomein van The Pirate Bay van de rechter moeten blokkeren. Wie echter de nieuwe Pirate Browser gebruikt, kan die en andere blokkades automatisch omzeilen.
Pirate Browser is gebaseerd op Firefox 23 en is volgens The Pirate Bay enkel bedoeld om blokkades mee te omzeilen. De browser zou niet toegespitst zijn op anoniem internetten.
Best leuk eigenlijk van de heren
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Citaat van Zombymario op 10 augustus 2013, 21:54Kuikje gaat straks ook die browser verbieden
Kuikje gaat straks ook die browser verbieden
Citaat van T H W I T op 11 augustus 2013, 20:33Ja dat is het mooie van een programma. Je kan moeilijk handmatig overal dat programma gaan wissen...
Ja dat is het mooie van een programma. Je kan moeilijk handmatig overal dat programma gaan wissen...
Citaat van Duken op 12 augustus 2013, 08:53Ik ben benieuwd naar de opvolger van deze browser. Die gaat werken via het torrent principe. Dan kan men echt niks meer doen :0
Ik ben benieuwd naar de opvolger van deze browser. Die gaat werken via het torrent principe. Dan kan men echt niks meer doen :0