do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.284 of 2.047Volgende

Succes Bart.

Hier maar weer aan de koffie.... heb het idee dat koffie mijn levensbehoefte één wordt.

Tsja. Dan heb je dienst en word je gebeld door een afdeling om even een patiënt te komen beoordelen. Het is altijd even goed om thuis wat te eten, dus ik moest van huis af komen. Lekker met het autootje door het rustige avondverkeer. Tot je van achteren bij een stoplicht wordt aangereden. Auw. Nu zit ik dus weer thuis zonder ook maar één patiënt te hebben gezien en met hoofdpijn en een kapotte achterkant van de auto.

AI, beterschap.

Zelfs van een "rustige" klap kan je lanh pijn houden in je nek. Maar dat zal jij beter weten als mij. Doe rustig aan man! Auto nog een beetje ok?

Nja, de achterkant ligt wel een beetje in de kreukels. Gelukkig is het redelijk beperkt tot de bumper, maar een paar deukjes op de kofferbak, maar de uitlaat hangt los.

En ja, als ik ga overgeven vannacht of steeds meer pijn krijg, bel ik het ziekenhuis wel...

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Kut Tom, pijnstiller al genomen?

Voor hoofdpijn? Dat werkt bij mij vaak niet voldoende... Maar goed, het valt nu mee. ;) Autootje gaat morgen naar de garage en er komt een schade-expert bij. Dan gaan ze hem repareren, waarschijnlijk. De verzekeringen lossen het vrij goed op tot nu toe. Het is trouwens erg handig om een schademeld-app op je smartphone te hebben... Ik had 'm niet, dus we hebben nog alles op zo'n formulier ingevuld.

Jemig jongens wat een snelheden.

Helaas niet voor thuis... :D

Nee, 30Mbit is zat ;)

Jemig jongens wat een snelheden.

Helaas niet voor thuis... :D

Nee, 30Mbit is zat ;)

Voor mij ook, ik kan nu ook aardig uit de voeten met die 13mbit, alleen kan je met kabel de komende 20 jaar vooruit. En nee, glasvezel hebben ze hier geprobeerd, en te weinig mensen wouden het (ik snap ook waarom, nu is het niet zoveel beter dan wat Ziggo nu biedt).

Sent from my CTP828 using Tapatalk 4 Beta

Met hogere snelheden (50Mbit +) is alles zo snel binnen.

Dan is de lol er voor mij snel af... :(

Nou, wij hebben ons wel aangemeld voor glasvezel. Ik vind het juist prettig om iets snel gedownload te hebben, dan heb ik minder opslagruimte nodig... Alles wat ik gebruikt heb gaat dan weg, nu blijft het nog staan omdat het downloaden relatief lang duurt.

VorigePage 1.284 of 2.047Volgende