vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 128 of 2.047Volgende

Welkom terug  ;)

SOW, hier is ook al eventjes niemand meer binnen geweest! Ik ga morgen naar "het glazenhuis" misschien kom ik wel op TV 8) Dan moet ik zeker ook eventjes reclame voor DukeN.nl maken ^-^ hehe

Je mag m'n DukeN shirt wel lenen! :P Haha, die moet ik ook eens aantrekken naar college. Doe ik wel als het wat warmer wordt...

lol, zijn er dan meer mensen lid van jouw school op DukeN.nl?

Misschien, dat weet ik niet. We zitten met 300 man in ons jaar en ik heb echt geen tijd en zin om met iedereen te praten. :P 'k Zie het dan wel.

O, zou iemand even de link (of link naar topic) kunnen geven waar je het beste een R4ds kunt kopen? Ik kan het via de zoekknop echt niet vinden, er staan veel te veel topics over "R4ds" en "R4ds kopen", alle variaties en weglatingen meegerekend. Thx.

Misschien, dat weet ik niet. We zitten met 300 man in ons jaar en ik heb echt geen tijd en zin om met iedereen te praten. :P 'k Zie het dan wel.

O, zou iemand even de link (of link naar topic) kunnen geven waar je het beste een R4ds kunt kopen? Ik kan het via de zoekknop echt niet vinden, er staan veel te veel topics over "R4ds" en "R4ds kopen", alle variaties en weglatingen meegerekend. Thx.

Die van ons is hier gekocht http://www.r4stunter.nl/product_info.php?products_id=145&osCsid=951471b233dea1e8ab235481bc32e767

Dank je. Is wel een mooie prijs voor dat setje.

heb een nieuwe avatar :), komt je bekend voor of niet??? :P

Wie? Mij? Hoe dan ook, hij is een beetje klein om goed te kunnen herkennen. :)

Had het eigenlijk tegen iedereen, maar meestal is het zo dat iedereen de serie herkend maar niemand weet hoe hij heet. Hij was vroeger mijn held op TV ;D

A116-9.jpg

VorigePage 128 of 2.047Volgende