Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 9 juli 2013, 04:39Bart, long time not seen!
Hoe kom je nou weer opeens terug?
Nog steeds Apple fanboy?
Top je weer te zien.
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Bart, long time not seen!
Hoe kom je nou weer opeens terug?
Nog steeds Apple fanboy?
Top je weer te zien.
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Citaat van William op 9 juli 2013, 05:35Had plotseling zin weer eens even rond te kijken..
Wat minder fanatiek als voorheen, zal eens kijken of ik m'n ava en sig nog kan veranderen.
Had plotseling zin weer eens even rond te kijken..
Wat minder fanatiek als voorheen, zal eens kijken of ik m'n ava en sig nog kan veranderen.
Citaat van Tom op 9 juli 2013, 08:18Hee, welkom weer!
Ik heb zonet regel 1 van de ICT overtreden... Muis deed het niet meer op welke poort dan ook, dus ik was ff een nieuwe gaan halen. Loopt die man mee, om te kijken of er nog iets anders aan de hand was. Ja hoor. De pc stond niet aan. Ik heb me maar even van de domme gehouden...
Muis werkte dus prima.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Hee, welkom weer!
Ik heb zonet regel 1 van de ICT overtreden... Muis deed het niet meer op welke poort dan ook, dus ik was ff een nieuwe gaan halen. Loopt die man mee, om te kijken of er nog iets anders aan de hand was. Ja hoor. De pc stond niet aan. Ik heb me maar even van de domme gehouden... Muis werkte dus prima.
Citaat van Rikkert. op 9 juli 2013, 12:54En vandaag weer 17 jaartjes geworden
En dit mooie weer is mooi mee genomen, dus lekker BBQ'en vanavond
En vandaag weer 17 jaartjes geworden
En dit mooie weer is mooi mee genomen, dus lekker BBQ'en vanavond
Citaat van T H W I T op 9 juli 2013, 16:29Hee, welkom weer!
Ik heb zonet regel 1 van de ICT overtreden... Muis deed het niet meer op welke poort dan ook, dus ik was ff een nieuwe gaan halen. Loopt die man mee, om te kijken of er nog iets anders aan de hand was. Ja hoor. De pc stond niet aan. Ik heb me maar even van de domme gehouden...
Muis werkte dus prima.
Haha, beetje jammer...
Zo heb ik het juist andersom ooit gehad: als bijbaantje een beetje pc's fixen bij bedrijven, terwijl ik bezig ben vraagt iemand of ik ook even naar het toetsenbord wil kijken bij een andere pc, blijkt de kabel er gewoon niet in te zitten, lekker makkelijk werk zo
Hee, welkom weer!
Muis werkte dus prima.
Haha, beetje jammer...
Zo heb ik het juist andersom ooit gehad: als bijbaantje een beetje pc's fixen bij bedrijven, terwijl ik bezig ben vraagt iemand of ik ook even naar het toetsenbord wil kijken bij een andere pc, blijkt de kabel er gewoon niet in te zitten, lekker makkelijk werk zo
Citaat van Freddytje op 9 juli 2013, 17:55Ehh misschien ben ik debiel maar hoe zou je niet meteen opmerken dat de pc uit staat?
En gefeliciteerd rik!
Ehh misschien ben ik debiel maar hoe zou je niet meteen opmerken dat de pc uit staat?
En gefeliciteerd rik!
Citaat van Tom op 9 juli 2013, 20:28Het was een mini pc'tje en daar zit een adapter in die blijkbaar de hele tijd een klein stroomlekje geeft of zo. Het lampje op de case staat dus half aan als de pc zelf uit is en het leek er dan ook op alsof hij aan was. Maar niet dus.
Ach, kan gebeuren. Gisteren heb ik iemand heel gelukkig gemaakt met het fixen van Outlook, waardoor hij na 3 dagen eindelijk weer kon werken aan zijn bedrijf. Ik ben niet alles verleerd na de vakantie.
@THWIT: ja, dat kan natuurlijk ook.
Wel heel apart, dan hebben ze hem er toch ook ooit uit gehaald?
Het was een mini pc'tje en daar zit een adapter in die blijkbaar de hele tijd een klein stroomlekje geeft of zo. Het lampje op de case staat dus half aan als de pc zelf uit is en het leek er dan ook op alsof hij aan was. Maar niet dus. Ach, kan gebeuren. Gisteren heb ik iemand heel gelukkig gemaakt met het fixen van Outlook, waardoor hij na 3 dagen eindelijk weer kon werken aan zijn bedrijf. Ik ben niet alles verleerd na de vakantie.
@THWIT: ja, dat kan natuurlijk ook. Wel heel apart, dan hebben ze hem er toch ook ooit uit gehaald?