do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.259 of 2.047Volgende

Ja weet t. Ik las iets over het feit dat de FBI het ook had toegekend als een terroristische aanslag. Te ziek voor woorden. Een kind van 8 overleden omdat hij met zijn familie stond te juichen voor zijn vader die meedeed met de marathon, te triest.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Niks voor mij MOH, doe dan defqon1 of Dominator of een ander soortgelijk feest waar ook hardstyle aan te pas komt. Wil ook zeker nog eens naar DEFQON1 <3

En daar heb je hem ook weer eens haha :P

Ja weet t. Ik las iets over het feit dat de FBI het ook had toegekend als een terroristische aanslag. Te ziek voor woorden. Een kind van 8 overleden omdat hij met zijn familie stond te juichen voor zijn vader die meedeed met de marathon, te triest.

Echt heel bizar inderdaad.

Wat ik wel begreep is dat ze na de ontploffing van de tweede bom het telefoonvekeer hebben dicht gegooid zodat eventuele volgende bommen welke op afstand konden afgaan werden uitgeschakeld. Ik denk dat dat een goede zet is geweest

Ja inderdaad erg slim. Zeker als heel veel van die bommen dmv telefoon wordt gedetoneerd.

Echt heel bizar inderdaad.

Wat ik wel begreep is dat ze na de ontploffing van de tweede bom het telefoonvekeer hebben dicht gegooid zodat eventuele volgende bommen welke op afstand konden afgaan werden uitgeschakeld. Ik denk dat dat een goede zet is geweest

Ik had dit ook gelezen ja, maar achteraf begreep ik dat dit niet zo was, maar dat het netwerk simpelweg werd overbelast door alle bezorgde mensen die gingen bellen.

Niks voor mij MOH, doe dan defqon1 of Dominator of een ander soortgelijk feest waar ook hardstyle aan te pas komt. Wil ook zeker nog eens naar DEFQON1 <3

Yess, DEQON.1! En dan on Australië, wauw! Liever een hardstyle feest dan hardcore, maar hardcore op zijn tijd is niet verkeerd.

Verstuurd vanaf mijn mobiel!

Ik heb koffie nodig... kom niet op gang vandaag bah

Of deze:

Ik vind deze zelf beter dan het 'orginele' :P

Mijn god, beter? Vooral dat verschrikkelijke RTL liedje is zo mogelijk nog erger dan dat officiële ding...

Die van RTL is wel erg ja, maar vind hem nog beter dan het officiële..

VorigePage 1.259 of 2.047Volgende