Café de Download
Citaat van KianYu op 15 januari 2013, 09:37Ik had nog wat afspraken staan voor vanmiddag, maar die hebben we maar afgebeld.
Het blijft maar sneeuwen hier!
Toch heeft dat iets magisch die sneeuw, alhoewel ik het liever met de kerst had gehad
Ik had nog wat afspraken staan voor vanmiddag, maar die hebben we maar afgebeld.
Het blijft maar sneeuwen hier!
Toch heeft dat iets magisch die sneeuw, alhoewel ik het liever met de kerst had gehad
Citaat van Tom op 15 januari 2013, 11:46Nu richting spoedeisende hulp Gouda... Ik vrees het ergste.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Nu richting spoedeisende hulp Gouda... Ik vrees het ergste.
Citaat van KianYu op 15 januari 2013, 12:47Nu richting spoedeisende hulp Gouda... Ik vrees het ergste.
Toch wel om te gaan werken neem ik aan?
Nu richting spoedeisende hulp Gouda... Ik vrees het ergste.
Toch wel om te gaan werken neem ik aan?
Citaat van Duken op 16 januari 2013, 07:21De console van 2014? Ik zou er iig heel graag mee willen spelen!
De kak! Wat mad, dat is nou echt een toegevoegde waarde idpv die swieper shit.
Overigens we waren even offline tussen 07.00 en 08.00 wegens een iets te lang lopende backup.
De console van 2014? Ik zou er iig heel graag mee willen spelen!
De kak! Wat mad, dat is nou echt een toegevoegde waarde idpv die swieper shit.
Overigens we waren even offline tussen 07.00 en 08.00 wegens een iets te lang lopende backup.
Citaat van Marciej123 op 18 januari 2013, 08:52Blegh.. Lig zo lekker dat de sportschool me gestolen kan worden:Dik ook vanmorgen, normaal altijd maar vandaag toch niet
Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk
Blegh.. Lig zo lekker dat de sportschool me gestolen kan worden:D
ik ook vanmorgen, normaal altijd maar vandaag toch niet
Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk