Café de Download
Citaat van Marciej123 op 10 januari 2013, 20:43haha goed plan
haha goed plan
Citaat van PeaceFreak op 11 januari 2013, 05:56Geef mij dan ook maar een paar euro's, storten die hap
Geef mij dan ook maar een paar euro's, storten die hap
Citaat van Tom op 11 januari 2013, 05:59Ik zit in nood..Ik ook, vooral 's ochtends. Dan moet ik vaak naar de wc.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ik zit in nood..
Ik ook, vooral 's ochtends. Dan moet ik vaak naar de wc.
Citaat van Farid. op 11 januari 2013, 07:57Ik ook, vooral 's ochtends. Dan moet ik vaak naar de wc.
Flauw........
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ik ook, vooral 's ochtends. Dan moet ik vaak naar de wc.
Flauw........
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Citaat van DukeNPDA op 11 januari 2013, 18:48Brrrr.... Dinsdag middag mijn telefoon HTC one x verstuurd naar reparatie wegens wifi problemen.... Staat er bij de ticket dat hij nog niet binnen is... Eeeeek. Maandag maar bellen .
Brrrr.... Dinsdag middag mijn telefoon HTC one x verstuurd naar reparatie wegens wifi problemen.... Staat er bij de ticket dat hij nog niet binnen is... Eeeeek. Maandag maar bellen .
Citaat van Erwin. op 11 januari 2013, 19:39Moet je em ook naar mij sturen eej duken en tis een bekend probleem druk maar eens op de achterkant van je telefoon dan werkt wifi wel.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Moet je em ook naar mij sturen eej duken en tis een bekend probleem druk maar eens op de achterkant van je telefoon dan werkt wifi wel.
Citaat van DukeNPDA op 11 januari 2013, 20:51Bedankt Erwin. Dat klopt 100%, HTC herkend ook het probleem. Iets met de eerste batch HTC one x ofzo? Had via YouTube een oplossing gevonden. In mijn hoesje een muntje wat tegen de achterkant drukt waar door de verbinding weer goed is. Dit werkte maar eigenlijk wil ik een nette oplossing. Dus HTC gemailt en verstuurd...... Nu hopen dat hij netjes terug komt aangezien hij echt nog nieuw eruit zag....... Je hebt t al vaker gefixed Erwin ? Kunnen ze het netjes doen ? Thx
Bedankt Erwin. Dat klopt 100%, HTC herkend ook het probleem. Iets met de eerste batch HTC one x ofzo? Had via YouTube een oplossing gevonden. In mijn hoesje een muntje wat tegen de achterkant drukt waar door de verbinding weer goed is. Dit werkte maar eigenlijk wil ik een nette oplossing. Dus HTC gemailt en verstuurd...... Nu hopen dat hij netjes terug komt aangezien hij echt nog nieuw eruit zag....... Je hebt t al vaker gefixed Erwin ? Kunnen ze het netjes doen ? Thx
Citaat van Erwin. op 11 januari 2013, 21:24Ja hoor ze vervangen een onderdeel door een gemoddificeerde aan de buitenkant zie je er niets van de htc one x is heel makkelijk open te maken zonder schade. Ik doe de one x bijna dagelijks repareren.
Ja hoor ze vervangen een onderdeel door een gemoddificeerde aan de buitenkant zie je er niets van de htc one x is heel makkelijk open te maken zonder schade. Ik doe de one x bijna dagelijks repareren.
Citaat van PeaceFreak op 12 januari 2013, 11:36Zooo, ff een USB on the go verloopstuk binnen.
kan ik tikken op mijn tablet met een "normaal" toetsenbord.
Yihaaaaa
Zooo, ff een USB on the go verloopstuk binnen.
kan ik tikken op mijn tablet met een "normaal" toetsenbord.
Yihaaaaa