Café de Download
Citaat van KianYu op 4 januari 2013, 12:27Kwam nog een Awesome filmpje tegen:
Ik zou 7-kleuren stront schijten
Echt Awesome met hoofdletter A!
Kwam nog een Awesome filmpje tegen:
Ik zou 7-kleuren stront schijten
Echt Awesome met hoofdletter A!
Citaat van Freddytje op 4 januari 2013, 13:16Ik vind het echt jammer dat die shit zo gevaarlijk is anders had ik het allang gedaan
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ik vind het echt jammer dat die shit zo gevaarlijk is anders had ik het allang gedaan
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van Wous op 4 januari 2013, 14:54Damn, dat wil ik sowieso doen! Enige waar je dan altijd mee zit, is je parachute 100% veilig?
Ik wil iig in de zomer nog een keer gaan skydiven, ben benieuwd!
Damn, dat wil ik sowieso doen! Enige waar je dan altijd mee zit, is je parachute 100% veilig?
Ik wil iig in de zomer nog een keer gaan skydiven, ben benieuwd!
Citaat van Freddytje op 4 januari 2013, 14:57Skydiven wil ik ook nog wel een keer doen. Net zoals uit een vliegtuig springen (met parachtute uiteraard). Basejumpen valt op zich nog wel mee hoe gevaarlijk dat is.
DIT:
Is pas echt kickass maar je kan ook zo dood zijn. Lijkt mij wel echt zo gaaf om te doen!
Skydiven wil ik ook nog wel een keer doen. Net zoals uit een vliegtuig springen (met parachtute uiteraard). Basejumpen valt op zich nog wel mee hoe gevaarlijk dat is.
DIT:
Is pas echt kickass maar je kan ook zo dood zijn. Lijkt mij wel echt zo gaaf om te doen!
Citaat van Wous op 4 januari 2013, 15:12Met zo'n wingsuit, oké. Maar zonder zo'n suit en dan vlak langs de rotsen, dan kijk je echt de dood in de ogen!
Met zo'n wingsuit, oké. Maar zonder zo'n suit en dan vlak langs de rotsen, dan kijk je echt de dood in de ogen!
Citaat van Wous op 5 januari 2013, 11:26Even een handig programmaatje voor iedereen die een snellere DNS wil. Het is een benchmark die alle DNS servers vanaf jouw pc controleerd en wat daarna je beste instelling is. Ik ben 262,6% sneller met een google DNS
Even een handig programmaatje voor iedereen die een snellere DNS wil. Het is een benchmark die alle DNS servers vanaf jouw pc controleerd en wat daarna je beste instelling is. Ik ben 262,6% sneller met een google DNS
Citaat van Releases op 5 januari 2013, 13:08Praktisch iedereen kan het beste de Google DNS gebruiken. Werkt 9/10 keer het snelste.
Sent from my iPhone 6S using TapaTalk
Praktisch iedereen kan het beste de Google DNS gebruiken. Werkt 9/10 keer het snelste.
Sent from my iPhone 6S using TapaTalk
Citaat van Wous op 5 januari 2013, 13:258.8.4.4 kwam wel een stukje beter uit de bus dan de 8.8.8.8. Dus daar wel goed naar kijken, is natuurlijk allemaal modem-gebonden welke DNS beter is.
8.8.4.4 kwam wel een stukje beter uit de bus dan de 8.8.8.8. Dus daar wel goed naar kijken, is natuurlijk allemaal modem-gebonden welke DNS beter is.
Citaat van T H W I T op 5 januari 2013, 14:198.8.4.4 kwam wel een stukje beter uit de bus dan de 8.8.8.8. Dus daar wel goed naar kijken, is natuurlijk allemaal modem-gebonden welke DNS beter is.
Bij mij inderdaad ook, 8.8.4.4 was de enige die überhaupt sneller was dan mijn standaard DNS. Btw, nam bij jou dat programma ook 8.8.4.4 niet automatisch mee? Ik heb die handmatig in moeten vullen, terwijl 8.8.8.8 etc. wel gewoon werden meegenomen...
8.8.4.4 kwam wel een stukje beter uit de bus dan de 8.8.8.8. Dus daar wel goed naar kijken, is natuurlijk allemaal modem-gebonden welke DNS beter is.
Bij mij inderdaad ook, 8.8.4.4 was de enige die überhaupt sneller was dan mijn standaard DNS. Btw, nam bij jou dat programma ook 8.8.4.4 niet automatisch mee? Ik heb die handmatig in moeten vullen, terwijl 8.8.8.8 etc. wel gewoon werden meegenomen...