Café de Download
Citaat van William op 1 december 2008, 21:21Tjemig mensen, ik heb zojuist allerlei complimenten gekregen toen ik ging soliciteren. Mijn dag is gemaakt.
Het was dan wel een fake-solicitatie (oefen voor school). Maar er zat wel officeel iemand van het bedrijf waar ik ging werken enzo. best proffesioneel.
En het ging Heel Goed volgens die lui(merk de hoofdletter G op
)
Ja, dat MOEST ik gewoon even vertellen, Ik voel me nu wel een beetje Trots
Tjemig mensen, ik heb zojuist allerlei complimenten gekregen toen ik ging soliciteren. Mijn dag is gemaakt.
Het was dan wel een fake-solicitatie (oefen voor school). Maar er zat wel officeel iemand van het bedrijf waar ik ging werken enzo. best proffesioneel.
En het ging Heel Goed volgens die lui(merk de hoofdletter G op )
Ja, dat MOEST ik gewoon even vertellen, Ik voel me nu wel een beetje Trots
Citaat van William op 1 december 2008, 21:38Well Done Mate! O0
Dus als ik wil soliciteren kan ik bij jou terecht ^-^
Thanks
,
En: Ja, ik ken nu alle regeltjes en dingetjes wel
Maar ik weet zeker dat er genoeg andere mensen hier zitten die dat ook wel weten
EDIT:
WOOOH!!, ik heb vandaag gehoort dat ik aangenomen ben. (het was een wedstrijdje voor 4 personen.) Nou voel ik me nog beter
Well Done Mate! O0
Dus als ik wil soliciteren kan ik bij jou terecht ^-^
Thanks ,
En: Ja, ik ken nu alle regeltjes en dingetjes wel Maar ik weet zeker dat er genoeg andere mensen hier zitten die dat ook wel weten
EDIT:
WOOOH!!, ik heb vandaag gehoort dat ik aangenomen ben. (het was een wedstrijdje voor 4 personen.) Nou voel ik me nog beter
Citaat van Heisenberg op 2 december 2008, 16:40Ja de drukte neemt alleen maar toe en veel leden blijven nu ook plakken! Helemaal goed dus! Nog even en we worden het grootste forum van Nederland
Ben eigenlijk wel benieuwd wat het grootste forum van Nederland is
?
Ja de drukte neemt alleen maar toe en veel leden blijven nu ook plakken! Helemaal goed dus! Nog even en we worden het grootste forum van Nederland
Ben eigenlijk wel benieuwd wat het grootste forum van Nederland is ?
Citaat van Farid. op 2 december 2008, 16:44EN ik heb een krantenwijk! 300 huizen. Bijna alleenmaar flats, en me eigen straat 42 euro per maand O0
EN ik heb een krantenwijk! 300 huizen. Bijna alleenmaar flats, en me eigen straat 42 euro per maand O0
Citaat van William op 2 december 2008, 17:18Ik werk bij de c1000, net een maand, maar heb nog geen geld ontvangen :s
Krijg 3,77 netto per uur, wel netjes dacht ik zelf
Ik werk bij de c1000, net een maand, maar heb nog geen geld ontvangen :s
Krijg 3,77 netto per uur, wel netjes dacht ik zelf
Citaat van William op 2 december 2008, 17:57Ik werk bij een restaurant, als hulpkok, je weet wel brood snijden, capacho op bordjes leggen en soms doe ik catering. Ik verdien 4 euro per uur en dan heb ik elke maand nog wat fooi.
Ik werk bij een restaurant, als hulpkok, je weet wel brood snijden, capacho op bordjes leggen en soms doe ik catering. Ik verdien 4 euro per uur en dan heb ik elke maand nog wat fooi.
Citaat van William op 2 december 2008, 20:46Carpacho das toch van die koude soep? Bedoel je niet carpaccio?
Als ik het zo ook goed schrijf
Carpacho das toch van die koude soep? Bedoel je niet carpaccio? Als ik het zo ook goed schrijf