Café de Download
Citaat van Zombymario op 20 december 2012, 10:55Ze hebben al ff €910.608,- opgehaald bij SR12
Ze hebben al ff €910.608,- opgehaald bij SR12
Citaat van Pctje op 20 december 2012, 16:50Dilemma, Assasins Creed3 of Farcry 3. Gekeken naar gameplay, lengte en kwaliteit. Allebei natuurlijk goedverhaal en singleplay, maar dan ook naar de lengte van beiden gekeken
Dilemma, Assasins Creed3 of Farcry 3. Gekeken naar gameplay, lengte en kwaliteit. Allebei natuurlijk goedverhaal en singleplay, maar dan ook naar de lengte van beiden gekeken
Citaat van Wous op 20 december 2012, 16:54Beginnen met Far cry 3, spel is heel erg vernieuwend, waarschijnlijk heb je Assassins Creed brotherhood ook gespeeld, als je dat vergelijkt vernieuwt er niet veel. Met Far Cry is veel, heel veel verbeterd!
Over de lengte weet ik niets te zeggen aangezien ik nog bezig ben met Far cry en nog redelijk op het begin zit. Far cry kun je ook lang maken door eerst veel te gaan jagen en het eiland te verkennen maar je kunt er ook doorheen racen wanneer je alleen maar missies doet!
Beginnen met Far cry 3, spel is heel erg vernieuwend, waarschijnlijk heb je Assassins Creed brotherhood ook gespeeld, als je dat vergelijkt vernieuwt er niet veel. Met Far Cry is veel, heel veel verbeterd!
Over de lengte weet ik niets te zeggen aangezien ik nog bezig ben met Far cry en nog redelijk op het begin zit. Far cry kun je ook lang maken door eerst veel te gaan jagen en het eiland te verkennen maar je kunt er ook doorheen racen wanneer je alleen maar missies doet!
Citaat van Pctje op 20 december 2012, 17:48je kunt het ook goed langer spelen als je wilt dus, hoe groot is het eiland ongeveer?
in vergelijking met andere spellen
je kunt het ook goed langer spelen als je wilt dus, hoe groot is het eiland ongeveer?
Citaat van Zombymario op 21 december 2012, 07:39Ik leef nog op deze laatste dag.
Ik leef nog op deze laatste dag.
Citaat van Duken op 21 december 2012, 12:11je kunt het ook goed langer spelen als je wilt dus, hoe groot is het eiland ongeveer?
Dat kan beter in het Farcry 3 topic
Maar het eiland is huge. Er zijn twee eilanden, voor mijn gevoel de grote van 2/3 van de GTA4 stad.
Dat is echt groot zat hoor
je kunt het ook goed langer spelen als je wilt dus, hoe groot is het eiland ongeveer?
Dat kan beter in het Farcry 3 topic Maar het eiland is huge. Er zijn twee eilanden, voor mijn gevoel de grote van 2/3 van de GTA4 stad.
Dat is echt groot zat hoor
Citaat van shadowwatch op 21 december 2012, 14:12Tijd voor een username change? Ja of nee hmm :ninja:
Tijd voor een username change? Ja of nee hmm :ninja: