Café de Download
Citaat van Tom op 12 december 2012, 15:32Wist ik niet.
Ik heb daar echt totaal geen kijk op, kan hij uiteindelijk wel terugkomen dan? Of is dat echt uren en uren werk?
Wist ik niet. Ik heb daar echt totaal geen kijk op, kan hij uiteindelijk wel terugkomen dan? Of is dat echt uren en uren werk?
Citaat van Rikkert. op 12 december 2012, 16:26Minecraft mag inderdaad weg. Hij staat nog op 1.3.x en we zijn al bij 1.4.x...
We lopen een beetje achter.
Maar anders zat er volgens mij ook niemand, of maar 1/2 op.
Minecraft mag inderdaad weg. Hij staat nog op 1.3.x en we zijn al bij 1.4.x...
We lopen een beetje achter.
Maar anders zat er volgens mij ook niemand, of maar 1/2 op.
Citaat van Farid. op 12 december 2012, 16:42Kunnen ook een COD4 server erop gooien? Miss blijft dan de animo wat meer
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Kunnen ook een COD4 server erop gooien? Miss blijft dan de animo wat meer
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Citaat van shadowwatch op 12 december 2012, 19:26als COD4 erop gooien zet ik hem sowieso op laptop voor de saaie uurtjes op school
als COD4 erop gooien zet ik hem sowieso op laptop voor de saaie uurtjes op school
Citaat van Releases op 12 december 2012, 19:36+1, heb vanavond nog wel wat tijd over om te spelen als hij er dan al zou zijn.Vrijdag trouwens black tie gala met soort van blind date. ^^
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Blind date? We willen meer horen!
+1, heb vanavond nog wel wat tijd over om te spelen als hij er dan al zou zijn.Vrijdag trouwens black tie gala met soort van blind date. ^^
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Blind date? We willen meer horen!
Citaat van Robin op 12 december 2012, 22:41Ah, black tie. Mooi is dat. Ik heb morgen white tie diner en borrel, wel wennen zo'n rokkostuum...
Ah, black tie. Mooi is dat. Ik heb morgen white tie diner en borrel, wel wennen zo'n rokkostuum...
Citaat van Duken op 13 december 2012, 07:24Black tie... white tie?! Darn.... uit welke hoek van het land kom ik dat wij dat nooit doen
Black tie... white tie?! Darn.... uit welke hoek van het land kom ik dat wij dat nooit doen