Café de Download
Citaat van Freddytje op 28 oktober 2012, 21:56Haha die Fred is aan t sparen voor en A5 (Y). Hoe ver ben je al?
Oh duurt nog wel ff
Hoop wel binnen een paar jaar na mijn studie hem te rijden. Als ik gewoon elke maand wat geld apart zet moet dat wel lukken. Nog zat tijd immers
Daarvoor hopelijk een A4 kopen. Sparen, sparen, sparen en dromen achterna jagen
Haha die Fred is aan t sparen voor en A5 (Y). Hoe ver ben je al?
Oh duurt nog wel ff
Hoop wel binnen een paar jaar na mijn studie hem te rijden. Als ik gewoon elke maand wat geld apart zet moet dat wel lukken. Nog zat tijd immers
Daarvoor hopelijk een A4 kopen. Sparen, sparen, sparen en dromen achterna jagen
Citaat van Tom op 28 oktober 2012, 23:01Ik ben bang dat je tegen die tijd wel belangrijkere dingen moet kopen... A5 = 80.000 euro of zo? Ben ik blij met mijn fiat 500 twinair à ~ 15.000... Rijdt 99% van de tijd even lekker en slurpt een stukje minder benzine, geen wegenbelasting, 14% bijtelling, investeringsaftrek, in twee jaar afschrijven. Het is natuurlijk niet alleen de aanschaf.
Dat geld kun je waarschijnlijk beter in een huis of je vriendin stoppen, dat gaat veel langer mee.
Ik ben bang dat je tegen die tijd wel belangrijkere dingen moet kopen... A5 = 80.000 euro of zo? Ben ik blij met mijn fiat 500 twinair à ~ 15.000... Rijdt 99% van de tijd even lekker en slurpt een stukje minder benzine, geen wegenbelasting, 14% bijtelling, investeringsaftrek, in twee jaar afschrijven. Het is natuurlijk niet alleen de aanschaf. Dat geld kun je waarschijnlijk beter in een huis of je vriendin stoppen, dat gaat veel langer mee.
Citaat van Freddytje op 29 oktober 2012, 08:03True maar ben echt een autofanaat. Ik kijk wel hoe het allemaal loopt en dan zie ik wel hoe en wat. Uiteindelijk komt die er in ieder geval. Desnoods tweedehands
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
True maar ben echt een autofanaat. Ik kijk wel hoe het allemaal loopt en dan zie ik wel hoe en wat. Uiteindelijk komt die er in ieder geval. Desnoods tweedehands
Citaat van shadowwatch op 29 oktober 2012, 08:23Koop je van dat geld niet veel liever een muscle car?
Dodge challenger srt8 of een ford mustang.
Dat zou mijn keuze zijn tenminste haha
Koop je van dat geld niet veel liever een muscle car?
Dodge challenger srt8 of een ford mustang.
Dat zou mijn keuze zijn tenminste haha
Citaat van Freddytje op 29 oktober 2012, 08:25Nee, ben toch geen amerikaan
Die dingen slurpen ook nog is benzine..
Nee, ben toch geen amerikaan
Die dingen slurpen ook nog is benzine..
Citaat van shadowwatch op 29 oktober 2012, 08:34Haha wat heeft het ermee te maken dat je een amerikaan bent ofniet. Neemt niet weg dat dat echt mooie autos zijn.
Die nieuwere modellen vallen wel mee qua slurpen van benzine. Audio sluprt ook wel wat hoor de a6 van mijn vader rijd 1 op 16 en is automaat 2.7 diesel.
Haha wat heeft het ermee te maken dat je een amerikaan bent ofniet. Neemt niet weg dat dat echt mooie autos zijn.
Die nieuwere modellen vallen wel mee qua slurpen van benzine. Audio sluprt ook wel wat hoor de a6 van mijn vader rijd 1 op 16 en is automaat 2.7 diesel.
Citaat van Freddytje op 29 oktober 2012, 08:38Nee ik vind die Amerikaanse auto's wel mooi maar rijd toch liever Audi. Vind het gewoon een prachtige auto
Nee ik vind die Amerikaanse auto's wel mooi maar rijd toch liever Audi. Vind het gewoon een prachtige auto
Citaat van shadowwatch op 29 oktober 2012, 08:44Haha ja maar voor audio betaal je wel stuk meer. Mustang heb je voor 40.000 nieuw
Zag pas de nieuwe a4 rijden die is ook erggg strak
Haha ja maar voor audio betaal je wel stuk meer. Mustang heb je voor 40.000 nieuw
Zag pas de nieuwe a4 rijden die is ook erggg strak
Citaat van Freddytje op 29 oktober 2012, 08:46Ja extra's zijn inderdaad duur.
Klopt A4 is ook een mooie auto, zoals in principe elke Audi
Ja extra's zijn inderdaad duur.
Klopt A4 is ook een mooie auto, zoals in principe elke Audi
Citaat van Tom op 29 oktober 2012, 09:07Mustang kost 40000 nieuw + 14000 bpm + 2500 invoer + 21% over die 40000.
Mustang kost 40000 nieuw + 14000 bpm + 2500 invoer + 21% over die 40000.