Café de Download
Citaat van Heisenberg op 23 november 2008, 20:24Ja ik weet het, maar hij is wel gaaf
Ja ik weet het, maar hij is wel gaaf
Citaat van Tom op 23 november 2008, 20:58Ik ook 1 keer, ging ook redelijk. Maar lang blijven staan en een beetje hard kunnen rijden zat er niet in.
Ik ook 1 keer, ging ook redelijk. Maar lang blijven staan en een beetje hard kunnen rijden zat er niet in.
Citaat van William op 23 november 2008, 20:59Ja ik ben er ook niet de beste in, ik kan een beetje remmen en blijven staan. Maar hard schaatsen lukt me ook niet
Ja ik ben er ook niet de beste in, ik kan een beetje remmen en blijven staan. Maar hard schaatsen lukt me ook niet
Citaat van Robin op 23 november 2008, 22:17Jezus, kom net terug van me werk, alles WIT!
Echt ongelofelijk mooi vind ik dat.. zo'n besneeuwd landschap.
Jezus, kom net terug van me werk, alles WIT!
Echt ongelofelijk mooi vind ik dat.. zo'n besneeuwd landschap.
Citaat van William op 24 november 2008, 08:05alles WIT! Echt ongelofelijk mooi vind ik dat.. zo'n besneeuwd landschap.
Heb je helemaal gelijk in, wij zaten in de auto toen het begon, 2 uur gedaan over 60 kilometer
alles WIT! Echt ongelofelijk mooi vind ik dat.. zo'n besneeuwd landschap.
Heb je helemaal gelijk in, wij zaten in de auto toen het begon, 2 uur gedaan over 60 kilometer
Citaat van Farid. op 24 november 2008, 09:10alles WIT! Echt ongelofelijk mooi vind ik dat.. zo'n besneeuwd landschap.
2 uur over 60 km. Haha hoe hard reed je 30? :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :lies:
alles WIT! Echt ongelofelijk mooi vind ik dat.. zo'n besneeuwd landschap.
2 uur over 60 km. Haha hoe hard reed je 30? :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :lies: