Café de Download
Citaat van Duken op 24 oktober 2012, 06:45Tapatalk is er in een gratis variant maar deze kan niet posten op forums, alleen lezen.
De betaalde versie kan je via de bekende wegen vinden op kopen in de Play Store
De IOS gebruikers kunnen de app hier downloaden:
https://itunes.apple.com/us/app/ips-communities/id521920635?ls=1&mt=8
Tapatalk is er in een gratis variant maar deze kan niet posten op forums, alleen lezen.
De betaalde versie kan je via de bekende wegen vinden op kopen in de Play Store
De IOS gebruikers kunnen de app hier downloaden:
https://itunes.apple.com/us/app/ips-communities/id521920635?ls=1&mt=8
Citaat van T H W I T op 26 oktober 2012, 21:07Zo. Vandaag mijn android telefoon maar eens geroot en man, wat heb ik spijt dat ik dat niet al eerder heb gedaan....
Zo. Vandaag mijn android telefoon maar eens geroot en man, wat heb ik spijt dat ik dat niet al eerder heb gedaan....
Citaat van Heisenberg op 27 oktober 2012, 11:04Hehe, rooten is idd echt het beste wat je kunt doen. Ook een Custom ROM erop gezet?
Hehe, rooten is idd echt het beste wat je kunt doen. Ook een Custom ROM erop gezet?
Citaat van C.K7 op 27 oktober 2012, 13:13Net even wat besteld bij Bart Smit.
Aangezien er 15 % korting is op alle games, dvd
en 10 % korting op een spelcomputer!
Net even wat besteld bij Bart Smit.
Aangezien er 15 % korting is op alle games, dvd
en 10 % korting op een spelcomputer!
Citaat van T H W I T op 27 oktober 2012, 13:34@Quinten, nee dat niet. Ik heb geen zin erin dat ik dan al mijn gegevens op mijn telefoon kwijt ben... Maar zo gaat ie nu ook prima!
@Quinten, nee dat niet. Ik heb geen zin erin dat ik dan al mijn gegevens op mijn telefoon kwijt ben... Maar zo gaat ie nu ook prima!
Citaat van Duken op 28 oktober 2012, 12:22Ik wacht ook nog met rooten, de 4.1 komt welk moment uit voor mijn HTC one x
Maar dat is een leuke actie van de Bartsmit C.K7
Ik wacht ook nog met rooten, de 4.1 komt welk moment uit voor mijn HTC one x
Maar dat is een leuke actie van de Bartsmit C.K7
Citaat van Releases op 28 oktober 2012, 15:52Ben nog steeds aan het wachten op me alienware laptop. Het wil maar niet opschieten helaas.
Ben nog steeds aan het wachten op me alienware laptop. Het wil maar niet opschieten helaas.