Café de Download
Citaat van Heisenberg op 19 oktober 2012, 13:13Daar wil ik wel aan meehelpen hoor (lay-out, niet de info hehe). Zie het wel verschijnen.
Daar wil ik wel aan meehelpen hoor (lay-out, niet de info hehe). Zie het wel verschijnen.
Citaat van Marciej123 op 19 oktober 2012, 15:26Ik speel ook LoL, Zekers keer potje doen met zn alle
Ik speel ook LoL, Zekers keer potje doen met zn alle
Citaat van Wous op 19 oktober 2012, 16:58Vandaag een prachtige dag met een heerlijk zonnetje en een windkrachtje 3 op het wad gevaren met de 'Van Kinsbergen'!
Vandaag een prachtige dag met een heerlijk zonnetje en een windkrachtje 3 op het wad gevaren met de 'Van Kinsbergen'!
Citaat van Rikkert. op 19 oktober 2012, 17:06Dat is zeker lekker! Waar heb je gevaren?
Onze boot is helaas alweer de winterstalling in.
Dat is zeker lekker! Waar heb je gevaren?
Onze boot is helaas alweer de winterstalling in.
Citaat van Wous op 20 oktober 2012, 09:26Op het wad, stukje buiten Harlingen, deze foto is gemaakt vanaf de kade in de haven. Gelukkig hadden we weinig wind, je hoort wel eens verhalen dat het de 'van Kotsbergen' wordt genoemd!
Op het wad, stukje buiten Harlingen, deze foto is gemaakt vanaf de kade in de haven. Gelukkig hadden we weinig wind, je hoort wel eens verhalen dat het de 'van Kotsbergen' wordt genoemd!