Café de Download
Citaat van shadowwatch op 7 oktober 2012, 20:15jongen uit mijn klas was ook naar firstlook geweest maar volgensmij ging hij alleen voor die chicks die bij al die stands staan haha we hebben in de groepchat wel 10 foto's gekregen van hem met die chicks..
jongen uit mijn klas was ook naar firstlook geweest maar volgensmij ging hij alleen voor die chicks die bij al die stands staan haha we hebben in de groepchat wel 10 foto's gekregen van hem met die chicks..
Citaat van William op 7 oktober 2012, 20:54Ik vond de Wii u toch niet zo interessant, vond Black Ops 2 wat leuker om te gaan kijken
Kwam je bij BO binnen? Wij hadden niet geprobeerd, omdat er 18+ dingetjes hingen..
We hebben ook niet de Wii U gedaan, we hadden geen zin meer om te wachten
Ik vond de Wii u toch niet zo interessant, vond Black Ops 2 wat leuker om te gaan kijken
Kwam je bij BO binnen? Wij hadden niet geprobeerd, omdat er 18+ dingetjes hingen..
We hebben ook niet de Wii U gedaan, we hadden geen zin meer om te wachten
Citaat van Rikkert. op 8 oktober 2012, 08:30Yup.
Toen we daar stonden zei dir man, hoe lang je gewacht? 3 uur. Ben jr wel 18? Anders moet je de rij uit..
Gelukkig was het maar een grap xd anders 3 uur verneukt
Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.
Yup.
Toen we daar stonden zei dir man, hoe lang je gewacht? 3 uur. Ben jr wel 18? Anders moet je de rij uit..
Gelukkig was het maar een grap xd anders 3 uur verneukt
Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.
Citaat van Tom op 10 oktober 2012, 07:07Mogge! Net de ochtendoverdracht weer gehad. Zometeen grote visite op de afdeling. Tot dan rustig aan.
Mogge! Net de ochtendoverdracht weer gehad. Zometeen grote visite op de afdeling. Tot dan rustig aan.