Café de Download
Citaat van DukeNPDA op 19 september 2012, 20:42Woohooo! Schaapje is terug, erg erg leuk om je weer te zien. Hoop dat alles goed gaat en dat je zo nu en dan in het café een kopje koffie komt drinken
Woohooo! Schaapje is terug, erg erg leuk om je weer te zien. Hoop dat alles goed gaat en dat je zo nu en dan in het café een kopje koffie komt drinken
Citaat van Freddytje op 19 september 2012, 20:53Schaap! Ik dacht dat ze jou tot trui en shoarma hadden verbouwd
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Schaap! Ik dacht dat ze jou tot trui en shoarma hadden verbouwd
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Citaat van William op 19 september 2012, 21:39Hehee
Wel heeeeel lang geleden dat ik jou voor het laatst gezien heb hier, welkom terug!
Hehee
Wel heeeeel lang geleden dat ik jou voor het laatst gezien heb hier, welkom terug!
Citaat van Farid. op 20 september 2012, 11:41Welkom terug!
Je naam zegt me zo snel even niks
Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.
Welcome back cheap sheep
Welkom terug!
Je naam zegt me zo snel even niks
Verstuurd vanaf mijn Sensation XE.
Welcome back cheap sheep
Citaat van Schaapje op 20 september 2012, 15:36Wat een warm onthaal!
@ Freddytje: Gelukkig ben ik nog niet op een broodje beland, ik heb al wel een aantal collega-schapen opgegeten!
@ Releases: Wat heb jij een uber-awesome Iphone-cover in je 'handtekening' staan
Wat een warm onthaal!
@ Freddytje: Gelukkig ben ik nog niet op een broodje beland, ik heb al wel een aantal collega-schapen opgegeten!
@ Releases: Wat heb jij een uber-awesome Iphone-cover in je 'handtekening' staan
Citaat van Freddytje op 20 september 2012, 15:40Haha mooi
En over die cover, je kan hem kopen. Of althans, kon, weet niet of hij ze nu nog verkoopt
Haha mooi
En over die cover, je kan hem kopen. Of althans, kon, weet niet of hij ze nu nog verkoopt
Citaat van Thijs. op 21 september 2012, 15:04Minecraft is Lego 2.0 zeggen ze hea?
Een idee van sommige fanatiekelingen. .. ;p
Minecraft is Lego 2.0 zeggen ze hea?
Een idee van sommige fanatiekelingen. .. ;p
http://lego.cuusoo.c...deas/view/19648