Café de Download
Citaat van IfElse op 4 augustus 2012, 19:08Les auto nog heel?
Het ging goed
Ik moet alleen rustiger shakelen, ik doe het op de juiste momenten maar alleen moet ik die versnellingspook rustiger van versnelling laten veranderen
Ik mocht na 5 minuten rijden al schakelen, het sturen vond hij perfect gaan.
Les auto nog heel?
Het ging goed Ik moet alleen rustiger shakelen, ik doe het op de juiste momenten maar alleen moet ik die versnellingspook rustiger van versnelling laten veranderen
Ik mocht na 5 minuten rijden al schakelen, het sturen vond hij perfect gaan.
Citaat van Duken op 4 augustus 2012, 19:20Goed bezig! Altijd spannend zo een eerste auto les
Wat kost dat vandaag de dag? Het was bij mij 35 euro per uur, maar dat is alweer een jaar of 10 geleden.
Goed bezig! Altijd spannend zo een eerste auto les
Wat kost dat vandaag de dag? Het was bij mij 35 euro per uur, maar dat is alweer een jaar of 10 geleden.
Citaat van KianYu op 4 augustus 2012, 19:34Mooi dat het goed ging! Altijd fijn, en zeker bij je eerste les
4 jaar geleden was het geloof ik ook 35,- dus zal nog wel rond die koers zitten? Denk ik ..
Mooi dat het goed ging! Altijd fijn, en zeker bij je eerste les
4 jaar geleden was het geloof ik ook 35,- dus zal nog wel rond die koers zitten? Denk ik ..
Citaat van Marciej123 op 5 augustus 2012, 20:17Bart is op moment in america geloof ik
Bart is op moment in america geloof ik