do. mei 15th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.170 of 2.047Volgende

ZO, na 3 weken gezeik met ziggo eindelijk weer internet :)

Weer terug thuis, pff wat was het vliegen een ramp. Geen oog dicht kunnen doen, nu de avond volhouden zodat de jetlag nog wat meevalt.

Maar, wel een super mooie vakantie gehad! Zal nog wel eens wat foto's posten van bijv. New York at night vanaf The Rockefeller Observation.

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Weer terug thuis, pff wat was het vliegen een ramp. Geen oog dicht kunnen doen, nu de avond volhouden zodat de jetlag nog wat meevalt.

Maar, wel een super mooie vakantie gehad! Zal nog wel eens wat foto's posten van bijv. New York at night vanaf The Rockefeller Observation.

Sent from my iPod touch using Tapatalk

Phoe ben jaloers, wil ooit eens naar New York of een plaats in Amerika.

Ben best benieuwd naar de foto's. Ik was 4 jaar geleden met mijn vriendin naar newyork geweest en dat was echt geweldig ! Gewoon een kort weekje om het mee te maken, een wereld ervaring was dat. :lol:

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Gaaf, heel benieuwd naar de foto's! :)

Ben zelf 8 jaar geleden geweest want mijn opa woont in New Jersey.

Maar wat een stad is New York! Ben heel benieuwd hoe je het ervaren hebt.

En dan krijg je je moeder zover dat je een hond krijgt met 1 youtube filmpje haha!

Die heb ik gemist, iemand die om een hond zeurt op youtube?

Pff, kan maar 1.12 mb aan foto's uploaden hier? Op zoek naar een andere methode om mijn New York pictures te uploaden!

Pff, kan maar 1.12 mb aan foto's uploaden hier? Op zoek naar een andere methode om mijn New York pictures te uploaden!

http://www.deviantart.com

Kan je zoveel oppleuren als je wilt, en je hebt gelijk een mooie galerij ;)

Of Flickr, hetzelfde idee.

VorigePage 1.170 of 2.047Volgende