Café de Download
Citaat van Zombymario op 12 juli 2012, 06:43Vanochtend om 5:30 regende het hier al, en onweer en bliksem. Ik om 7 uur uit mijn bed om te gaan werken, het regende dus ik hoefde niet te werken (ik werk bij een aardbeistekjes-kwekerij).
Vanochtend om 5:30 regende het hier al, en onweer en bliksem. Ik om 7 uur uit mijn bed om te gaan werken, het regende dus ik hoefde niet te werken (ik werk bij een aardbeistekjes-kwekerij).
Citaat van Thijs. op 12 juli 2012, 07:50Dat is klote, vandaag dagje vrij.
@Duken het klopt toch niet dat jij maar 1 uurtje online bent geweest?
Dat is klote, vandaag dagje vrij.
@Duken het klopt toch niet dat jij maar 1 uurtje online bent geweest?
Citaat van Duken op 12 juli 2012, 08:10Nee, maar de telling onder het admin account klopt niet. Er staat een support ticket van open.
Nee, maar de telling onder het admin account klopt niet. Er staat een support ticket van open.
Citaat van IfElse op 12 juli 2012, 08:12Hele nacht steeds wakker geworden door onweer met flink wat bliksem... De eerste keer dat ik daardoor wakker word...
Hele nacht steeds wakker geworden door onweer met flink wat bliksem... De eerste keer dat ik daardoor wakker word...
Citaat van Freddytje op 12 juli 2012, 08:52Ja dat had ik inderdaad ook, was wel fikse onweersbui..
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Ja dat had ik inderdaad ook, was wel fikse onweersbui..
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Citaat van DukeNPDA op 12 juli 2012, 17:58Poeh, net een Tapatalk update op me Android gehad..... Is nog sneller geworden
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Poeh, net een Tapatalk update op me Android gehad..... Is nog sneller geworden
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk