Café de Download
Citaat van Thijs. op 7 juli 2012, 20:21Snel een berichtje vanuit een hotel in Brussel. Prima service, die Belgen! En Wifi!
Hehe, met de vlaamkes is niets mis toch?
Nee je hebt gelijk, vorige maand ook een weekendje brussel gedaan en dat was ook relaxed .
Snel een berichtje vanuit een hotel in Brussel. Prima service, die Belgen! En Wifi!
Hehe, met de vlaamkes is niets mis toch?
Nee je hebt gelijk, vorige maand ook een weekendje brussel gedaan en dat was ook relaxed .
Citaat van Zombymario op 8 juli 2012, 19:28Wahaha, ik had hem al op het 18:00 uur journaal gezien. Maar het is wel een leuk toeval dat Mvr Angela Merkel:
Wahaha, ik had hem al op het 18:00 uur journaal gezien. Maar het is wel een leuk toeval dat Mvr Angela Merkel:
Citaat van KianYu op 9 juli 2012, 11:39Zo terug van een heerlijk weekend De Veluwe met het vrouwtje.
Zaterdag fantastisch weer gehad, Zondag bagger weer..
Gelukkig zijn we Zaterdag lekker buiten geweest, en Zondag naar Paleis het Loo geweest dus de planning nog wat af kunnen stemmen op het weer
Had (uiteraard) nog wat foto's geschoten als er wat bruikbaars tussen zit zal ik wel wat posten
Zo terug van een heerlijk weekend De Veluwe met het vrouwtje.
Zaterdag fantastisch weer gehad, Zondag bagger weer..
Gelukkig zijn we Zaterdag lekker buiten geweest, en Zondag naar Paleis het Loo geweest dus de planning nog wat af kunnen stemmen op het weer
Had (uiteraard) nog wat foto's geschoten als er wat bruikbaars tussen zit zal ik wel wat posten