Café de Download
Citaat van Farid. op 4 juli 2012, 08:08Haha die screenshot van Farid met Topdesk erbij
Ik post t/m 13 Juli vanaf me stageplek. Voor de inkomende storingen word er TOPdesk gebruikt. Werkt zeer lekker!
Haha die screenshot van Farid met Topdesk erbij
Ik post t/m 13 Juli vanaf me stageplek. Voor de inkomende storingen word er TOPdesk gebruikt. Werkt zeer lekker!
Citaat van Heisenberg op 4 juli 2012, 08:38Als er iets is wat ik haat, dan is het TOPdesk
Geef mij maar Clientele ITSM,
Als er iets is wat ik haat, dan is het TOPdesk Geef mij maar Clientele ITSM,
Citaat van DukeNPDA op 4 juli 2012, 08:46Vind topdesk juist ook Fijn. niet zo uitgebreid als itsm. Maar nu werken wij met ultimo.... Dat is echt vreselijk kut! En of andere web-based Kak die alleen met internet explorer werkt......
Vind topdesk juist ook Fijn. niet zo uitgebreid als itsm. Maar nu werken wij met ultimo.... Dat is echt vreselijk kut! En of andere web-based Kak die alleen met internet explorer werkt......
Citaat van Duken op 5 juli 2012, 05:20Nou bijna
Gisteren weer een probleem gehad op de host, samen met PCextreme gaan we de site migreren naar een nieuw systeem / server. Deze is al erg oud. Hopen dat het dan is verholpen....
Nou bijna
Gisteren weer een probleem gehad op de host, samen met PCextreme gaan we de site migreren naar een nieuw systeem / server. Deze is al erg oud. Hopen dat het dan is verholpen....
Citaat van Pctje op 5 juli 2012, 07:44Zo eindelijk weer eens tijd om weer wat hier te posten.
Erg drukke tijd gehad. Stage afgerond, nieuwe stage gezocht. Afgelopen maandag is mn oma overleden. Dus Het was een aardig drukke tijd.
Naja wel lekker vakantie!
Zo eindelijk weer eens tijd om weer wat hier te posten.
Erg drukke tijd gehad. Stage afgerond, nieuwe stage gezocht. Afgelopen maandag is mn oma overleden. Dus Het was een aardig drukke tijd.
Naja wel lekker vakantie!