wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.158 of 2.047Volgende

Ik heb Unified Remote op mijn smartphone geïnstalleerd. Echt nice! Ik kan mijn hele computer besturen via mijn gsm. Dit is trouwens getypt op mijn gsm met Unified Remote! :P

PhonetoPC ^^ dat was mijn favoriet!

Dit moet je zien!! Wat een toffe trailer / film!!

Wat krijg je als je het concept van Toy Story neemt en dat mixt met videogames plus de aanname dat computers van binnen werken zoals in Tron? Een veelbelovende film, zoveel is duidelijk. Bij de Toy Story films had ik al vlagen van nostalgie bij het zien van speelgoed dat ik zelf ook eens had. De trailer van Wreck-It-Ralph roept datzelfde gevoel op. Zelfs Nintendo’s Bowser maakt een cameo naast veel andere bekende en minder bekende videogame karakters.

Morgen met de mods in het kartcentrum.... Eerste echte meeting :D en lekker voetbal kijken :)

Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk

Karten altijd leuk :)

wens jullie veel plezier alvast en de wedstrijd kijken is natuurlijk op zich al geweldig :P

Gezellig! Veel plezier daar!

Dit moet je zien!! Wat een toffe trailer / film!!

Wat krijg je als je het concept van Toy Story neemt en dat mixt met videogames plus de aanname dat computers van binnen werken zoals in Tron? Een veelbelovende film, zoveel is duidelijk. Bij de Toy Story films had ik al vlagen van nostalgie bij het zien van speelgoed dat ik zelf ook eens had. De trailer van Wreck-It-Ralph roept datzelfde gevoel op. Zelfs Nintendo’s Bowser maakt een cameo naast veel andere bekende en minder bekende videogame karakters.

dit lijkt me echt een geweldige film!

En veel plezier alle mods!

Ik heb morgen personeels feest. eerst 3 uur lang paintballen, Daarna een BBQ en voetbal kijken!

@duken heb er zin gaat zeker een gezellige dag worden.

Zeker! Ik denk dat het heel erg lachen wordt, volgende keer kunnen er ook leden mee ;)

Haha daarvoor meld ik me bij deze alvast aan:p

VorigePage 1.158 of 2.047Volgende