wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.155 of 2.047Volgende

De tijd vliegt wanneer je plezier hebt! Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Gefeliciteerd :)

Van mij ook!

Weer terug van 2,5 week Noorwegen. :)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Welcome back!

Gisteren een top feest gehad, lekker weer. Iedereen in de tuin, alle kids blij en bier!

Heerlijk geweest

Welcome back!

Gisteren een top feest gehad, lekker weer. Iedereen in de tuin, alle kids blij en bier!

Heerlijk geweest

is je zoontje niet een beetje te jong voor bier? o_O

Tevens hebben sinds je nieuwsbericht ongeveer +-25 meer mensen het programma geprobeert ;)

Heb je helemaal gelijk in, maar ik speel puur PvP, dus ik heb niet zo'n last van dat gevoel van telkens overnieuw beginnen. Het is wel vervelend dat iemand met gear @ 403 vrijwel altijd een ander verslaat die op ilvl 390 zit, ongeacht de skills. Vroeger was dat beter gebalanceerd. En als feral druid is een frost mage 100% onverslaanbaar als die goed speelt (lees: weet wat de knopjes doen), dat hoort ook niet.

Is Diablo ook niet puur knoppenrammen, trouwens? Had zoiets meegekregen. Hoe ervaar jij dat?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Diablo is vooral minder nadenken en meer rammen inderdaad. Toch moet je af en toe ook anticiperen op de situatie, maar niet zo zeer als bij WoW.

Als ik het zo lees ben jij beter af met je PvP op WoW en denk ik niet dat Diablo echt wat voor je is :P Het is wel vet, maar minder nadenken, minder tactisch dan een potje PvP ;)

Het beste van beide werelden! Mooie PC via via gekregen, opgeschoond, ram erbij geplugd en loopt nu als een zonnetje. Handig als homeservertje, sopcast, films, etc. En natuurlijk mn geliefde mac!

5650e607-63fa-ef33.jpg

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Nice :D

Vandaag een tweede router in ons huis geplaatst. Echt zalig! Overal in huis een zeer goede internetverbinding en zelfs ook overal buiten.

VorigePage 1.155 of 2.047Volgende