Café de Download
Citaat van Robin op 14 mei 2012, 18:42Ohja, om het gezegde "pics or it didn't happen" maar weer is te gebruiken: post een screenshotje van vraag 8 van het havo examen Nederlands vanavond als je ze echt in bezit hebt. Ben benieuwd
Ohja, om het gezegde "pics or it didn't happen" maar weer is te gebruiken: post een screenshotje van vraag 8 van het havo examen Nederlands vanavond als je ze echt in bezit hebt. Ben benieuwd
Citaat van shadowwatch op 14 mei 2012, 18:45hahah gaat die niet doen denk ik..
Maar het is ook waar als je gewoon leert dan zal je er ook geen slecht gevoel over hebben daarna terwijl je dat hoogst waarschijnlijk wel zal hebben wanneer je zoiets gaat kopen.
Alleen het probleem is het leren natuurlijk...
even iets anders google sketchup is echt een geweldig programma ben er 2 dagen geleden mee begonnen werkt echt geweldig om bouwtekeningen mee te maken
hahah gaat die niet doen denk ik..
Maar het is ook waar als je gewoon leert dan zal je er ook geen slecht gevoel over hebben daarna terwijl je dat hoogst waarschijnlijk wel zal hebben wanneer je zoiets gaat kopen.
Alleen het probleem is het leren natuurlijk...
even iets anders google sketchup is echt een geweldig programma ben er 2 dagen geleden mee begonnen werkt echt geweldig om bouwtekeningen mee te maken
Citaat van shadowwatch op 14 mei 2012, 19:22dacht al dat er iets niet klopte toen er bij je status stond leren
dacht al dat er iets niet klopte toen er bij je status stond leren
Citaat van Freddytje op 14 mei 2012, 19:40Soms wel, had in dit geval wel wat kunnen "maken" voor NL. Maar dan was ik morgen door de mand gevallen haha. Niemand heeft me ook een PM gestuurd, toch jammer eigenlijk.
Soms wel, had in dit geval wel wat kunnen "maken" voor NL. Maar dan was ik morgen door de mand gevallen haha. Niemand heeft me ook een PM gestuurd, toch jammer eigenlijk.
Citaat van William op 14 mei 2012, 21:53Lees het nu net pas, had eigenlijk ook niet gekund zonder dat het nu al op meerdere plekken bekend was.
Likeje voor jou
Lees het nu net pas, had eigenlijk ook niet gekund zonder dat het nu al op meerdere plekken bekend was.
Likeje voor jou
Citaat van Marciej123 op 14 mei 2012, 22:06Ik zou natuurkunde van je gekocht hebben ^^
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2
Ik zou natuurkunde van je gekocht hebben ^^
Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2