Café de Download
Citaat van Freddytje op 20 april 2012, 15:36Precies wat Robin zegt, was voor kerstgala. Helaas regende het en kom je half doorweekt aan
En dan krijg je daar ook nog festivalbier, yay.
Precies wat Robin zegt, was voor kerstgala. Helaas regende het en kom je half doorweekt aan
En dan krijg je daar ook nog festivalbier, yay.
Citaat van William op 21 april 2012, 15:39Ben echt blij met me galaxy note heb geen tapatalk meer nodig om duken.nl te bekijken
Paar screenshots
Ben echt blij met me galaxy note heb geen tapatalk meer nodig om duken.nl te bekijken
Paar screenshots
Citaat van William op 21 april 2012, 22:13Geholpen met het verhuizen van de Albert Heijn naar een veel groter pand. Het is nu net geen AH XL. Was veel, maar leuk om te doen.
Geholpen met het verhuizen van de Albert Heijn naar een veel groter pand. Het is nu net geen AH XL. Was veel, maar leuk om te doen.
Citaat van Rikkert. op 21 april 2012, 22:15@Iedereen
Tsja om alleen te gaan fietsen is ook niet echt leuk
En wij mogen niet weg, het is ook bijna verplicht dat gala... We hebben daarna wel afterparty.
Misschien dat ik in een renault twizy ga
@Kaasbroodje
Nice! Toch, ik zou hem wel eens een weekje willen hebben om te kijken hoe die nou is.
@Markey54
Lekker zwaar werk
@Duken
De tijd loopt weer eens 4-5 minuten voor
@Iedereen
En wij mogen niet weg, het is ook bijna verplicht dat gala... We hebben daarna wel afterparty.
@Kaasbroodje
Nice! Toch, ik zou hem wel eens een weekje willen hebben om te kijken hoe die nou is.
@Markey54
Lekker zwaar werk
Citaat van William op 22 april 2012, 11:56@Iedereen
@Kaasbroodje
@Markey54
Lekker zwaar werk
@Duken
Tot nu toe bevalt hij zeer goed zelfs beter dan de Galaxy S 2. Ondanks dat me rechter ring vinger nog in het verband zit kan ik de telefoon normaal gebruiken zonder problemen. Het enige - punt die ik tot nu toe heb ik vinden is een lichte lag als je door de app drawer bladder maar dat kan ook door me andere launcher komen de standaard TW launcher heb ik niet geprobeerd
@Iedereen
@Kaasbroodje
@Markey54
Lekker zwaar werk
Tot nu toe bevalt hij zeer goed zelfs beter dan de Galaxy S 2. Ondanks dat me rechter ring vinger nog in het verband zit kan ik de telefoon normaal gebruiken zonder problemen. Het enige - punt die ik tot nu toe heb ik vinden is een lichte lag als je door de app drawer bladder maar dat kan ook door me andere launcher komen de standaard TW launcher heb ik niet geprobeerd
Citaat van DukeNPDA op 22 april 2012, 13:19Ik ga waarschijnlijk voor de Nexus.
De tijd van het Forum zal ik ook maar weer eens aanpassen......
Maar ben jaloers op je Note!
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
Ik ga waarschijnlijk voor de Nexus.
De tijd van het Forum zal ik ook maar weer eens aanpassen......
Maar ben jaloers op je Note!
Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk