Café de Download
Citaat van William op 30 oktober 2008, 18:32Ja doe ik ook meestal
Maar ik had jaar geleden al zo'n boeken gelezen (doubleur dusja
) en heb ik allemaal wel onthouden :s
Ja doe ik ook meestal Maar ik had jaar geleden al zo'n boeken gelezen (doubleur dusja
) en heb ik allemaal wel onthouden :s
Citaat van William op 30 oktober 2008, 19:49daar is toch niets mis mee? ik vind t wel relaxed, lekker veel berichten krijgen, op weg naar Moderator
daar is toch niets mis mee? ik vind t wel relaxed, lekker veel berichten krijgen, op weg naar Moderator
Citaat van William op 30 oktober 2008, 19:49Succes dermee knul
Denk dat het wel meer vergt dan postcounts om Moderator te worden :police:
Succes dermee knul Denk dat het wel meer vergt dan postcounts om Moderator te worden :police:
Citaat van Tom op 30 oktober 2008, 19:58Hahaha, jij wilt ook echt van geen ophouden weten he. Het aantal erichten zegt helemaal niks of je een goede moderator zou zijn of niet. Als ik volkomen eerlijk mag zijn: kijk eens naar Farid. Die is ook geen moderator, maar heeft wel veel berichten.
Hahaha, jij wilt ook echt van geen ophouden weten he. Het aantal erichten zegt helemaal niks of je een goede moderator zou zijn of niet. Als ik volkomen eerlijk mag zijn: kijk eens naar Farid. Die is ook geen moderator, maar heeft wel veel berichten.
Citaat van William op 30 oktober 2008, 20:07ik snap je, je wil hiermee duidelijk maken dat Farid alleen maar onzin posts heeft,
(grapje, ik snap wel wat je bedoelt)
Nou, dan zal ik maar wat meer aan de inhoud van mijn posts gaan werken, posts waar jullie echt iets aan hebben!
ik snap je, je wil hiermee duidelijk maken dat Farid alleen maar onzin posts heeft,
(grapje, ik snap wel wat je bedoelt)
Nou, dan zal ik maar wat meer aan de inhoud van mijn posts gaan werken, posts waar jullie echt iets aan hebben!