Café de Download
Citaat van Duken op 5 april 2012, 11:42Ja ik ben al een Google lover... google 4 live zeg maar. Als het kon zou ik greenpeace vervangen voor googlepeace..... dus i need those glasses!!!!
Ja ik ben al een Google lover... google 4 live zeg maar. Als het kon zou ik greenpeace vervangen voor googlepeace..... dus i need those glasses!!!!
Citaat van William op 5 april 2012, 18:26Ja ik ben al een Google lover... google-4-life zeg maar. Als het kon zou ik greenpeace vervangen voor googlepeace..... dus i need those glasses!!!!
Ja ik ben al een Google lover... google-4-life zeg maar. Als het kon zou ik greenpeace vervangen voor googlepeace..... dus i need those glasses!!!!
Citaat van Thijs. op 5 april 2012, 20:04Haha, true,
@Duken haha rikkert heeft gelijk, jij bent de grootste google fan die ik ken;) Ik ken voorderest heel veel android-haters en ios lovers.
Haha, true,
@Duken haha rikkert heeft gelijk, jij bent de grootste google fan die ik ken;) Ik ken voorderest heel veel android-haters en ios lovers.
Citaat van Rikkert. op 5 april 2012, 20:11Ik ben ook verkocht aan Google, hoef nog net geen Chromebook
Maar Android vind ik 100x fijner werken dan iOS. Dus ik doe mijn iPod weg, en doe alles voortaan op mijn HTC Sensation XE
Enigste waarom ik iOS zou willen is vanwege de mail-app. Daar staan gewoon al mijn mappen. Bij Android niet
Ik ben ook verkocht aan Google, hoef nog net geen Chromebook
Maar Android vind ik 100x fijner werken dan iOS. Dus ik doe mijn iPod weg, en doe alles voortaan op mijn HTC Sensation XE
Enigste waarom ik iOS zou willen is vanwege de mail-app. Daar staan gewoon al mijn mappen. Bij Android niet
Citaat van Farid. op 6 april 2012, 08:40Ik ben ook verkocht aan Google, hoef nog net geen ChromebookMaar Android vind ik 100x fijner werken dan iOS. Dus ik doe mijn iPod weg, en doe alles voortaan op mijn HTC Sensation XE
Als je een hotmail adres hebt raad ik je de hotmail app aan! Werkt makkelijk en snel
Vanaf mijn Galaxy S2 met ICS, groet ik u!
Ik ben ook verkocht aan Google, hoef nog net geen ChromebookMaar Android vind ik 100x fijner werken dan iOS. Dus ik doe mijn iPod weg, en doe alles voortaan op mijn HTC Sensation XE
Als je een hotmail adres hebt raad ik je de hotmail app aan! Werkt makkelijk en snel
Vanaf mijn Galaxy S2 met ICS, groet ik u!
Citaat van William op 6 april 2012, 09:08Zou echt sick zijn
Helaas gaat je privacy wel naar onder 0 haha
Als of we die tegenwoordig nog hebben
Zelf vind ik het niet zo erg krijg je tenminste reclame waar je wat aan heb
Zou echt sick zijn
Helaas gaat je privacy wel naar onder 0 haha
Als of we die tegenwoordig nog hebben
Zelf vind ik het niet zo erg krijg je tenminste reclame waar je wat aan heb