vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.123 of 2.047Volgende

Wat vinden jullie hier van

Zou je het kopen? Ik in ieder geval wel

Ja ik ben al een Google lover... google 4 live zeg maar. Als het kon zou ik greenpeace vervangen voor googlepeace..... dus i need those glasses!!!!

Ja ik ben al een Google lover... google-4-life zeg maar. Als het kon zou ik greenpeace vervangen voor googlepeace..... dus i need those glasses!!!!

Zien er wel vet uit. Zou wel cool zijn :)

@Duken

Jij bent echt de grootste Googlefan die ik ken. :P

Zou echt sick zijn :)

Helaas gaat je privacy wel naar onder 0 haha

Haha, true,

@Duken haha rikkert heeft gelijk, jij bent de grootste google fan die ik ken;) Ik ken voorderest heel veel android-haters en ios lovers.:)

Ik ben ook verkocht aan Google, hoef nog net geen Chromebook :P

Maar Android vind ik 100x fijner werken dan iOS. Dus ik doe mijn iPod weg, en doe alles voortaan op mijn HTC Sensation XE :P

Enigste waarom ik iOS zou willen is vanwege de mail-app. Daar staan gewoon al mijn mappen. Bij Android niet :(

Chromebook zou me wel tof lijken eigenlijk, hoeveel kost zo'n apparaatje (wifi).

Ik ben ook verkocht aan Google, hoef nog net geen Chromebook

Maar Android vind ik 100x fijner werken dan iOS. Dus ik doe mijn iPod weg, en doe alles voortaan op mijn HTC Sensation XE

Enigste waarom ik iOS zou willen is vanwege de mail-app. Daar staan gewoon al mijn mappen. Bij Android niet

Als je een hotmail adres hebt raad ik je de hotmail app aan! Werkt makkelijk en snel

Vanaf mijn Galaxy S2 met ICS, groet ik u!

Zou echt sick zijn :)

Helaas gaat je privacy wel naar onder 0 haha

Als of we die tegenwoordig nog hebben :P

Zelf vind ik het niet zo erg krijg je tenminste reclame waar je wat aan heb

VorigePage 1.123 of 2.047Volgende