wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.113 of 2.047Volgende

Als je bij de mobiele versie van de site helemaal naar beneden gaat zie je ook een linkje naar de IP.Board app, maar in de AppStore kan hij hem dan niet vinden.

Ik ben benieuwd hoe het gaat worden!

Sent from my iPod touch using Tapatalk

ik ook! Helaas komt de android app later uit.... maar ik ben benieuwd naar de IOS gebruikers

Zo.... en vanavond weer zo een domme actie!

Mijn schoonvader is van de week jarig en ik geef hem mijn "oude" PC incl scherm etc als cadeau. Vandaag maar gaan starten met de installatie van zijn PC. Ik was bij de bestelling van mijn nieuwe zwarte PC een DVD brander vergeten en heb die van mijn "oude" witte PC ingebouwd. De "nieuwe" PC van mijn schoonvader had dus geen DVD-brander/speler....

Na veel gedoe een PC van mijn zwager met DVD brander hier gekregen. Na veel gedoe en gesloop de oude PC van mijn Zwager ontkoppeld en de DVD speler uitgebouwd en ingebouwd in de nieuwe witte PC voor mijn schoonvader...

We gaan beginnen: PC gaat niet aan... alles bekeken.. en nog eens... en nog eens... PC maar verleept naar andere plek en ging daar wel aan... . zat ik met teveel gekkigheid op een contactdoosje... maar opgelost

Hierna begonnen met Windows 7 installatie.... DVD gebrand en... hij wilt niet booten vanaf de DVD... ik weer twijfelen over genoeg WATT voor de dvd-rom maar het bleek dat de PC wel een oude Boot-cd oppikte.... dus de DVD speler was gewoon brak.

Uit de oude PC van mijn zwager de 2de DVD speler uitgebouwd... deze ingebouwd en na veel gehannis... hetzelfde probleem! Nu begin ik gek te worden...

Als senior systeembeheer denk ik niet meer zo "simpel".... dus dan maar gestart met installatie van Windows 7 via USB... Image gebakken.. op USB gezet en..... blijkt die "oude" pc het van mij niet te ondersteunen!!!

Nu begin ik te koken... maar we gaan ervoor... Hirens boot-cd gestart... 2 partities gemaakt van mijn HD om een kopie slag te doen van Windows 7 data USB stick naar harddisk.... woei duurt 45 minuten!!!! Toch maar een nieuwe image fikken op een ander type DVD-R..... branden was klaar en ik boot de witte PC.....

weer niks!!!! AaahhH!!!!!!!

Hierna komt mijn meisje beneden... ik moet het kwijt, vertel het verhaal en open wat webshops! Ik koop wel een nieuwe DVD+RW!!!! Totale kosten 20 euro... kan me geen biet meer schelen....

en dan komt de aap uit de mouw.... Chantal zegt tegen mij, waarom bouw je jouw witte DVD-RW in je zwarte kast niet uit en bouw je die in de Witte PC? Dan kan je zelf een nieuwe zwarte kopen, dat was je toch al van plan.....

Bling..... mijn meisje de héldin!!!

Mijn PC ontkoppeld.... witte DVD-RW uitgebouwd, ingebouwd in Witte PC.... DVD van Windows 7 erin.... booten en gaan!!! Jawel de installatie is nu al succesvol!! Windows 7 staat er alweer op... binnen 20 minuten......... wat een avond!!

546be51a-bfe6-6b06.jpg

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Hahah heel gedoe dus duken..

Maarja altijd het leukste als je iets na veel moeite gedaan te hebben toch eindelijk lukt.

Ik wil wel eens weten wat jullie ervoor over zouden hebben voor een xbox 360 controller die ik al gemod heb met de LED kleuren naar wens?

Dat wordt zo een like Duken!

Echt ik heb er van genoten :rofl:

Natuurlijk wel kut voor, wat een gehannis. Waar vrouwen al niet goed voor zijn :P

@Shadow

Xbox controller die jij hebt?

Ik denk de prijs van de controller + de extra's + eurotje of 5. :)

Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.

Ja alleen dan met kleuren naar eigen keus van de LED's en er komen nog 2 LED mods bij

Ik wee niet hoe duur zo'n controller is, en hoe duur die ledjes zijn. Maar tel dat bij elkaar op. En vraag er ongeveer €5 bij. Denk dat dan wel een mooi prijsje is :)

@DukeN, hahaha genieten dit!

@Shadow, kan gerust een 10tje of zelfs 15 bij hoor, voor al dat werk + extra onderdelen.

Ja hangt er natuurlijk ook vanaf dan welke mods je erop wil als ik alles af heb ga ik maar eens een prijslijstje maken kijken of jullie je daar in kunnen vinden ;)

VorigePage 1.113 of 2.047Volgende