Café de Download
Citaat van William op 13 oktober 2008, 10:21Ik en 2 maten waren eergisteren in de mediamarkt in EIndhoven, echt leuk altijf ff alle pcs uitproberen en dan meteen naar de boxen (muziek) vol open draaien! daarna games en dvds kopen, heb kill bill 1 & 2 gekocht! 10 euros... en daarna zelf gamen
en ja we hebben ook de Imacs gehad
Mooi maar zou er zelf geen willen.
Ik en 2 maten waren eergisteren in de mediamarkt in EIndhoven, echt leuk altijf ff alle pcs uitproberen en dan meteen naar de boxen (muziek) vol open draaien! daarna games en dvds kopen, heb kill bill 1 & 2 gekocht! 10 euros... en daarna zelf gamen
en ja we hebben ook de Imacs gehad Mooi maar zou er zelf geen willen.
Citaat van Tom op 13 oktober 2008, 17:39Hè hè, eindelijk Through The Fire And Flames en Raining Blood op Hard uitgespeeld (Guitar Hero 3), nou alleen de boss battle nog en dan ben ik klaar op Hard. Expert ook al bijna uitgespeeld. xD
Hè hè, eindelijk Through The Fire And Flames en Raining Blood op Hard uitgespeeld (Guitar Hero 3), nou alleen de boss battle nog en dan ben ik klaar op Hard. Expert ook al bijna uitgespeeld. xD
Citaat van Robin op 16 oktober 2008, 11:59Sow, voor het eerst in 4 maanden weer op me eigen pc. O0
Dacht dat dat ding kapot was, maar het was me beeldscherm.
Sow, voor het eerst in 4 maanden weer op me eigen pc. O0
Citaat van William op 16 oktober 2008, 12:18Sow, voor het eerst in 4 maanden weer op me eigen pc. O0
4 MAANDEN
Dan weet ik wel wat jij vandaag de hele dag gaat doen!
Sow, voor het eerst in 4 maanden weer op me eigen pc. O0
4 MAANDEN Dan weet ik wel wat jij vandaag de hele dag gaat doen!
Citaat van Robin op 16 oktober 2008, 12:33Ehm:
DOWNLOADEN!
DOWNLOADEN!
DOWNLOADEN!
DOWNLOADEN!
DOWNLOADEN!
DOWNLOADEN!
DOWNLOADEN!
DOWNLOADEN!
DOWNLOADEN!
en nog is
DOWNLOADEN!