Café de Download
Citaat van Tom op 3 oktober 2008, 19:42Hm, wellicht toch een beter keyboard gevonden. Of eigenlijk is het een synthesizer... De Korg X-50. Hij is wel wat duurder, maar ja... 600 euro is nog steeds niet veel als je ervan uitgaat dat apparaten 10 jaar mee gaan (langer voor dit soort dingen, als het goed is) Hier is ie:
Edit: even de link naar het plaatje toegevoegd, dan is hij beter te zien: http://www.musiciansbuy.com/mmMBCOM/images/korg_x50kit.jpg
Hm, wellicht toch een beter keyboard gevonden. Of eigenlijk is het een synthesizer... De Korg X-50. Hij is wel wat duurder, maar ja... 600 euro is nog steeds niet veel als je ervan uitgaat dat apparaten 10 jaar mee gaan (langer voor dit soort dingen, als het goed is) Hier is ie:
Edit: even de link naar het plaatje toegevoegd, dan is hij beter te zien: http://www.musiciansbuy.com/mmMBCOM/images/korg_x50kit.jpg
Citaat van William op 4 oktober 2008, 07:0310 is niks voor een casio. Casio moet minstens 20 jaar meegaan. Misschien zelfs meer hoor.
Ik heb hier nog zo'n mini klein piano van casio. Op me Toen me zus nog 12 was (en nu 20). Leeft dat ding nog. Dus
10 is niks voor een casio. Casio moet minstens 20 jaar meegaan. Misschien zelfs meer hoor.
Ik heb hier nog zo'n mini klein piano van casio. Op me Toen me zus nog 12 was (en nu 20). Leeft dat ding nog. Dus
Citaat van Tom op 4 oktober 2008, 09:04= 8 jaar. Maar goed, het ligt eraan hoe vaak je erop speelt natuurlijk. En ik heb dat ding nodig en als je er vanuit gaat dat hij 15 jaar mee gaat, is de prijs 600 / 15 = 40 euro per jaar... en dat valt erg mee. Wel een nadeel als hij na 4 jaar kapot gaat natuurlijk, maar daar kun je niet vanuit gaan.
= 8 jaar. Maar goed, het ligt eraan hoe vaak je erop speelt natuurlijk. En ik heb dat ding nodig en als je er vanuit gaat dat hij 15 jaar mee gaat, is de prijs 600 / 15 = 40 euro per jaar... en dat valt erg mee. Wel een nadeel als hij na 4 jaar kapot gaat natuurlijk, maar daar kun je niet vanuit gaan.
Citaat van Tom op 4 oktober 2008, 12:25Dat kan ik niet echt vinden. Maar ja, ik weet wel dat we eerst de piano moeten verkopen voordat er zo'n ding aangeschaft kan worden. En dat wordt denk ik nog best lastig, want hij staat op de eerste etage (woonkamer). Wel leuk is dat hij uit 1965 is en volledig gaaf, dus hij zou wel zo'n 1500 euro op moeten brengen.
Dat kan ik niet echt vinden. Maar ja, ik weet wel dat we eerst de piano moeten verkopen voordat er zo'n ding aangeschaft kan worden. En dat wordt denk ik nog best lastig, want hij staat op de eerste etage (woonkamer). Wel leuk is dat hij uit 1965 is en volledig gaaf, dus hij zou wel zo'n 1500 euro op moeten brengen.
Citaat van William op 4 oktober 2008, 15:52Lekker dan, dan houd je nog ongeveer € 770 over als je je Keyboard hebt gekocht en mijn processor hebt betaald :friends: :peace:
Lekker dan, dan houd je nog ongeveer € 770 over als je je Keyboard hebt gekocht en mijn processor hebt betaald :friends: :peace:
Citaat van Tom op 4 oktober 2008, 16:02Ehm, dat geld is niet van mij, maar van mijn ouders. Eigenlijk zelfs van mijn grootouders, maar die zijn ondertussen al lang wijlen. Keyboard wordt wel van mezelf, als ik de piano weet te verkopen (ongeveer 5% kans, schat ik). Mochten jullie echter nog mensen weten die er één nodig hebben, dit is wel een topmodel... Maar ja.
Ehm, dat geld is niet van mij, maar van mijn ouders. Eigenlijk zelfs van mijn grootouders, maar die zijn ondertussen al lang wijlen. Keyboard wordt wel van mezelf, als ik de piano weet te verkopen (ongeveer 5% kans, schat ik). Mochten jullie echter nog mensen weten die er één nodig hebben, dit is wel een topmodel... Maar ja.
Citaat van William op 4 oktober 2008, 16:06je kan je ouders toch vertellen wat voor lief, leuk ventje ik ben, dan kan er vast wel een € 135 van af :friends: :peace:
je kan je ouders toch vertellen wat voor lief, leuk ventje ik ben, dan kan er vast wel een € 135 van af :friends: :peace: