wo. mei 14th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.033 of 2.047Volgende

Pff wat een kou  >:(

Beter komt die spiegel snel binnen.. Veel te koud voor een fiets  :s

Mmm de kou valt hier (Arnhem) wel mee. ;)

Al vind ik het niet het lekkerste weertype ...

Sent from my A101IT using Tapatalk

Ik heb er niks van gemerkt, maar komt omdat ik binnen heb gezeten de hele dag met keelpijn...

Lag gisteren om 23.00 op bed en sleip pas om 5 uur en om 7 uur al wakker... Toen ff tegen ouders gezegd dat ik niet heb geslapen en ziek ben.

Toen bed in gegaan, en heb van half 9 tot 10 nog eventjes kunnen slapen.

Nu hoop ik dat ik zo wel goed kan slapen :)

Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.

Ff nieuw speeltje testen.

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk

Ah Samsung Tablet. Toch jammer dat ze nog steeds die Tegra 2 gebruiken, slechte 1080p support. Of is dit de versie met de Exynos processor erin?

Ff nieuw speeltje testen.

Sent from my GT-P7510 using Tapatalk

Netjes netjes, maar ik wacht op de Tegra 3/Asus Prime, begin volgend jaar :)

Jammer dat de Asus Prime zo duur is alleen: http://www.amazon.de/gp/product/B0067VGSNY/ref=s9_simh_gw_p147_d0_g147_i1?pf_rd_m=A3JWKAKR8XB7XF&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=1TFS4QHEJ5CGRSN7M7PP&pf_rd_t=101&pf_rd_p=463375173&pf_rd_i=301128

Valt wel mee toch?

Voor 600 euro krijg je een Quad-Core processor, 1GB RAM en 32GB intern geheugen? Ook het dock kost extra. Ik vind 600 euro excl. verzendkosten wel meevallen. Al helemaal als je het vergelijkt met 600 euro kostende telefoons.

Ja Quinten, als je het vergelijkt met telefoons. Maar ik vergelijk het met laptop/pc ;)

Maar inderdaad ik vind het wel een mooie prijs voor wat je ervoor krijgt. Is 100 euro duurder als de Asus Transformer (Dit is de opvolger, Asus Prime). En je krijgt een mooie Quad-Core processor. Ga ik misschien eindelijk een keer weer films kijken :)

Iemand trouwens nog suggesties voor een actie film? Heb wel zin om een weer is een keer wat te kijken.  ;D

A-Team :)

Anders zie mijn lijstje in het Must Zee topic ;)

Of vraag een keer op Steam :)

Send from my Asus Eee Pad using Tapatalk.

Iemand trouwens nog suggesties voor een actie film? Heb wel zin om een weer is een keer wat te kijken.  ;D

The Devil's Double. Gruwelijke film.

Thx voor de tip! Zal die even gaan beneuzen :)

VorigePage 1.033 of 2.047Volgende