Café de Download
Citaat van Robbert op 31 oktober 2011, 07:29Hier vandaag SE Engels en SE Economie, heb wel het gevoel dat het goed gaat komen
!
@Marciej123, ook een brief schrijven voor Engels?
Hier vandaag SE Engels en SE Economie, heb wel het gevoel dat het goed gaat komen !
@Marciej123, ook een brief schrijven voor Engels?
Citaat van Freddytje op 31 oktober 2011, 07:32Heb het allemaal gelukkig al gedaan. Wiskunde was redelijk k+t bij mij maar Engels ging wel denk ik.
Succes jongens
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Heb het allemaal gelukkig al gedaan. Wiskunde was redelijk k+t bij mij maar Engels ging wel denk ik.
Succes jongens
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Robin op 31 oktober 2011, 07:43Zometeen tentamen Technologie en Innovatie. Telt 70 procent mee, heb goed geleerd dus ga mn eerste studiepunten pakken!
Sent from my HTC Desire Z
Zometeen tentamen Technologie en Innovatie. Telt 70 procent mee, heb goed geleerd dus ga mn eerste studiepunten pakken!
Sent from my HTC Desire Z
Citaat van Rikkert. op 31 oktober 2011, 08:50Succes jongens!
Ik kan mijn punten nog niet zien want wordt pas volgende week vrij gegeven volgens mij :s
Heb nu tussen uur dus even naar huis gefietst om over 40-50 minuten weer naar school te gaan. Dus even een half uurtje BF3 doen?
Succes jongens!
Ik kan mijn punten nog niet zien want wordt pas volgende week vrij gegeven volgens mij :s
Heb nu tussen uur dus even naar huis gefietst om over 40-50 minuten weer naar school te gaan. Dus even een half uurtje BF3 doen?
Citaat van Marciej123 op 31 oktober 2011, 11:12Nou wat een waardeloos zooitje was wiskunde... klote toets..
Engels wel te doen (nope was geen brief robbert)
Morgen vrij en woensdag duits.. dus ga zo maar weer blokken
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Nou wat een waardeloos zooitje was wiskunde... klote toets..
Engels wel te doen (nope was geen brief robbert)
Morgen vrij en woensdag duits.. dus ga zo maar weer blokken
Citaat van Robbert op 31 oktober 2011, 16:58Zo... voor vandaag weer klaar. Engels en Economie waren te doen, op naar morgen reactie op een artikel (betoog / beschouwing) schrijven
! Hiep hiep hoera.
Zo... voor vandaag weer klaar. Engels en Economie waren te doen, op naar morgen reactie op een artikel (betoog / beschouwing) schrijven ! Hiep hiep hoera.
Citaat van Robin op 1 november 2011, 08:38Pown:
Uploaded with ImageShack.us
Draadloos netwerk @Universiteit Utrecht
Pown:
Uploaded with ImageShack.us
Draadloos netwerk @Universiteit Utrecht
Citaat van Marciej123 op 1 november 2011, 08:52Nice! Upload snelheid?
Nice! Upload snelheid?