Café de Download
Citaat van Freddytje op 27 oktober 2011, 22:11Toe maar zeg, ajax!!!!
Ik ga slapen over 6 gaat de wekker weer
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Toe maar zeg, ajax!!!!
Ik ga slapen over 6 gaat de wekker weer
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van Tom op 27 oktober 2011, 22:12Ik heb het net gezien, was wel grappig met die speler van de Eagles. Die gozer kan op zich ook wel aardig een balletje trappen, alleen jammer dat 'ie zo slecht afrondde.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Ik heb het net gezien, was wel grappig met die speler van de Eagles. Die gozer kan op zich ook wel aardig een balletje trappen, alleen jammer dat 'ie zo slecht afrondde.
Citaat van DukeNPDA op 28 oktober 2011, 07:14Ola!
Wat voor muziek wous? Download 320bit albums en je zit goed
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Ola!
Wat voor muziek wous? Download 320bit albums en je zit goed
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Citaat van Wous op 28 oktober 2011, 11:07Hmm, albums downloaden. Daar zit wat in.
Ik zat eerst meer te denken aan losse nummers, die groovesharkdownloaders hebben namelijk geen goede kwaliteit geluid.
Hmm, albums downloaden. Daar zit wat in.
Ik zat eerst meer te denken aan losse nummers, die groovesharkdownloaders hebben namelijk geen goede kwaliteit geluid.
Citaat van Marciej123 op 28 oktober 2011, 11:12podcasts downloaden van itunes, Altijd goeie muziek en kwaliteit is ook goed
(eg: Hard with style 1 t/m 6 @ headhunterz)
podcasts downloaden van itunes, Altijd goeie muziek en kwaliteit is ook goed
(eg: Hard with style 1 t/m 6 @ headhunterz)
Citaat van Tom op 28 oktober 2011, 11:52Ik zit nu op de provinciale weg bij Zwaagdijk, richting Hoorn. Duken, nog in de buurt?
Ik zit nu op de provinciale weg bij Zwaagdijk, richting Hoorn. Duken, nog in de buurt?
Citaat van Pctje op 28 oktober 2011, 13:59ASOT wous, dan zit je altijd goed. Gewoon even YT downloader of via spotplanet :cool2:
of legaal via www.weloveatrance.com O0
ASOT wous, dan zit je altijd goed. Gewoon even YT downloader of via spotplanet :cool2:
of legaal via http://www.weloveatrance.com O0