vr. mei 16th, 2025

Forum

Forum kruimelpad - Je bent hier:ForumAlgemeen: De huiskamerCafé de Download
Je dient in te loggen om berichten en onderwerpen te maken.

Café de Download

VorigePage 1.010 of 2.047Volgende

Zo druk weekend achter de rug. Gisteren heel de dag in disneyland geweest met de AH personeels vereniging :) zal zo wat meer post met editje. ;)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

edit:

Nouja goed we gingen dus om 2uur(daarvoor feestje) snachts vertrekken naar disney. 2 keer stoppen en we waren er half 10. de dag zelf was gewoon leuk vooral omdat het halloween was :) 1 keer vast gezeten in een achtbaan, Niet in een looping ofzo we konden er gewoon uit na een +- 20 minuten dus was niet zo erg. verders gewoon een hele leuke dag :) Om 7 uur weer naar huis voor een rit van +- 7 en half uur.

T hele weekend (vanaf vrijdag tot vandaag zegmaar) denk 10 uur geslapen.. Vrijdag feest, daarna paar uurtjes geslapen, Zaterdag/zondag dus niet en vannacht een paar uurtjes.  ben gebroken haha

Naar disney land met de AH :o

Ik ga ook maar bij de AH werken :P

XXL albert heijn haha, Zijn de feesten groter  ^-^

Hebben we ook hier ergens in de buurt maar dan moet ik verder fietsen andere AH is 1 minuutje fietsen :P

Maar leuk hoor. Wel vervelend dat je vast zat in de achtbaan.

mwa viel mee, was wel lachen :P beetje kutten

Haha okay :P

Ben nu wat zooi aan het backupen zoals al mijn documenten wat bestanden, save bestanden van games.

En lijstje maken van games en programmas die ik opnieuw moet downloaden installeren.

Zie toch dat meer dan 50% van mijn games gewoon zooi is :s

Morgen als mijn SSD er is zet ik hem er meteen in en installeer er meteen Windows op :P

Disneyland :P

Wij huren zaterdag met de personeelsvereniging van de Jumbo een zaaltje af in Duitsland, Wunderland Kalkar.

En that's it :P

Wij doen, niks. Met Ah hier. Is gewoon een normale geen xxl. Geef mij maar gewoon meer loon dan :)

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

Tja. Jumbo vs albert heijn he (a)  hoeveel PV feesten hebben jullie per jaar? Wij 5.

* zomer feest - GRATIS ONBEPERKT ZUIPEN

*een dag weg - eg: efteling, moviepark germany (vorig jaar) en dit jaar disney. (Eten enzo is daar geregelt in vorm van een all-in ticket

*pre christmas party - weer onbeperkt zuipen.

Nieuwjaars borrel. Ja je raad het al. Borrelen!

Zaal voetballen een dag - gewoon lachen en prijzen voor winnende teams :)

Well jumbo, BEAT THAT! HAHAHA :D

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

Toch maar even vragen waarom wij dat niet doen, haha.

Ik ga pitten, latorr!

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

VorigePage 1.010 of 2.047Volgende