Café de Download
Citaat van Marciej123 op 24 oktober 2011, 12:00Zo druk weekend achter de rug. Gisteren heel de dag in disneyland geweest met de AH personeels vereniging
zal zo wat meer post met editje.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
edit:
Nouja goed we gingen dus om 2uur(daarvoor feestje) snachts vertrekken naar disney. 2 keer stoppen en we waren er half 10. de dag zelf was gewoon leuk vooral omdat het halloween was
1 keer vast gezeten in een achtbaan, Niet in een looping ofzo we konden er gewoon uit na een +- 20 minuten dus was niet zo erg. verders gewoon een hele leuke dag
Om 7 uur weer naar huis voor een rit van +- 7 en half uur.
T hele weekend (vanaf vrijdag tot vandaag zegmaar) denk 10 uur geslapen.. Vrijdag feest, daarna paar uurtjes geslapen, Zaterdag/zondag dus niet en vannacht een paar uurtjes. ben gebroken haha
Zo druk weekend achter de rug. Gisteren heel de dag in disneyland geweest met de AH personeels vereniging zal zo wat meer post met editje.
edit:
Nouja goed we gingen dus om 2uur(daarvoor feestje) snachts vertrekken naar disney. 2 keer stoppen en we waren er half 10. de dag zelf was gewoon leuk vooral omdat het halloween was 1 keer vast gezeten in een achtbaan, Niet in een looping ofzo we konden er gewoon uit na een +- 20 minuten dus was niet zo erg. verders gewoon een hele leuke dag
Om 7 uur weer naar huis voor een rit van +- 7 en half uur.
T hele weekend (vanaf vrijdag tot vandaag zegmaar) denk 10 uur geslapen.. Vrijdag feest, daarna paar uurtjes geslapen, Zaterdag/zondag dus niet en vannacht een paar uurtjes. ben gebroken haha
Citaat van Marciej123 op 24 oktober 2011, 15:30XXL albert heijn haha, Zijn de feesten groter ^-^
XXL albert heijn haha, Zijn de feesten groter ^-^
Citaat van Rikkert. op 24 oktober 2011, 15:33Hebben we ook hier ergens in de buurt maar dan moet ik verder fietsen andere AH is 1 minuutje fietsen
Maar leuk hoor. Wel vervelend dat je vast zat in de achtbaan.
Hebben we ook hier ergens in de buurt maar dan moet ik verder fietsen andere AH is 1 minuutje fietsen
Maar leuk hoor. Wel vervelend dat je vast zat in de achtbaan.
Citaat van Marciej123 op 24 oktober 2011, 16:06mwa viel mee, was wel lachen
beetje kutten
mwa viel mee, was wel lachen beetje kutten
Citaat van Rikkert. op 24 oktober 2011, 19:37Haha okay
Ben nu wat zooi aan het backupen zoals al mijn documenten wat bestanden, save bestanden van games.
En lijstje maken van games en programmas die ik opnieuw moet downloaden installeren.
Zie toch dat meer dan 50% van mijn games gewoon zooi is :s
Morgen als mijn SSD er is zet ik hem er meteen in en installeer er meteen Windows op
Haha okay
Ben nu wat zooi aan het backupen zoals al mijn documenten wat bestanden, save bestanden van games.
En lijstje maken van games en programmas die ik opnieuw moet downloaden installeren.
Zie toch dat meer dan 50% van mijn games gewoon zooi is :s
Morgen als mijn SSD er is zet ik hem er meteen in en installeer er meteen Windows op
Citaat van William op 25 oktober 2011, 21:22Disneyland
Wij huren zaterdag met de personeelsvereniging van de Jumbo een zaaltje af in Duitsland, Wunderland Kalkar.
En that's it
Disneyland
Wij huren zaterdag met de personeelsvereniging van de Jumbo een zaaltje af in Duitsland, Wunderland Kalkar.
En that's it
Citaat van Freddytje op 25 oktober 2011, 21:55Wij doen, niks. Met Ah hier. Is gewoon een normale geen xxl. Geef mij maar gewoon meer loon dan
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Wij doen, niks. Met Ah hier. Is gewoon een normale geen xxl. Geef mij maar gewoon meer loon dan
Citaat van Marciej123 op 25 oktober 2011, 21:57Tja. Jumbo vs albert heijn he (a) hoeveel PV feesten hebben jullie per jaar? Wij 5.
* zomer feest - GRATIS ONBEPERKT ZUIPEN
*een dag weg - eg: efteling, moviepark germany (vorig jaar) en dit jaar disney. (Eten enzo is daar geregelt in vorm van een all-in ticket
*pre christmas party - weer onbeperkt zuipen.
Nieuwjaars borrel. Ja je raad het al. Borrelen!
Zaal voetballen een dag - gewoon lachen en prijzen voor winnende teams
Well jumbo, BEAT THAT! HAHAHA
Tja. Jumbo vs albert heijn he (a) hoeveel PV feesten hebben jullie per jaar? Wij 5.
* zomer feest - GRATIS ONBEPERKT ZUIPEN
*een dag weg - eg: efteling, moviepark germany (vorig jaar) en dit jaar disney. (Eten enzo is daar geregelt in vorm van een all-in ticket
*pre christmas party - weer onbeperkt zuipen.
Nieuwjaars borrel. Ja je raad het al. Borrelen!
Zaal voetballen een dag - gewoon lachen en prijzen voor winnende teams
Well jumbo, BEAT THAT! HAHAHA
Citaat van Freddytje op 25 oktober 2011, 22:03Toch maar even vragen waarom wij dat niet doen, haha.
Ik ga pitten, latorr!
Toch maar even vragen waarom wij dat niet doen, haha.
Ik ga pitten, latorr!