Café de Download
Citaat van William op 25 september 2008, 06:36Moet ik wel een bepaald admin password voor hebben.....
maar ik heb al gezegt dat zodra dat programma op mn pc komt, ik de andere 2 pc's in ons huis plat leg :peace:
Moet ik wel een bepaald admin password voor hebben.....
maar ik heb al gezegt dat zodra dat programma op mn pc komt, ik de andere 2 pc's in ons huis plat leg :peace:
Citaat van Tom op 29 september 2008, 16:14Ik heb zonet 10 aandelen Fortis gekocht. Ik kan er me in ieder geval geen buil aan vallen: 4.06 euro per stuk...
Ik heb zonet 10 aandelen Fortis gekocht. Ik kan er me in ieder geval geen buil aan vallen: 4.06 euro per stuk...
Citaat van William op 29 september 2008, 16:19fortis is toch zo slecht bezig?? ik weet niet of het dan wel zo'n goede investering is !
fortis is toch zo slecht bezig?? ik weet niet of het dan wel zo'n goede investering is !
Citaat van Tom op 29 september 2008, 16:52Fortis zelf is niet slecht meer bezig, een aantal van hun topmannen hebben gewoon een gigantische fout gemaakt waardoor ze direct ontslagen zouden moeten worden, maar de drie overheden van de BENELUX hebben geld in Fortis gestoken (11.2 mld). De koers is vandaag echter nog verder gekelderd naar net onder de 4 euro per aandeel. Ik heb dus net voor sluitingstijd 10 aandelen voor 4.06 euro per stuk kunnen kopen. De verwachting is dat de aandelen morgen omhoog gaan schieten, door 1) de invloed van de overheden en 2) omdat het eenvoudigweg niet veel verder meer kan totaan het faillisement (wat zeker niet gaat gebeuren, want dan krijg je hier zo'n beetje een opstand). En laten we wel wezen, veel kan ik er niet aan verliezen. Als het weer een beetje richting de 15 euro/aandeel gaat (waar ze vandaan komen), dan heb ik ongeveer 130 euro winst (meer dan 300%). Met verlies dus -100%. De kans daarop is veel minder dan 25%, dus statistisch gezien is het behalve de beredenering ook nog een hele goede deal.
Fortis zelf is niet slecht meer bezig, een aantal van hun topmannen hebben gewoon een gigantische fout gemaakt waardoor ze direct ontslagen zouden moeten worden, maar de drie overheden van de BENELUX hebben geld in Fortis gestoken (11.2 mld). De koers is vandaag echter nog verder gekelderd naar net onder de 4 euro per aandeel. Ik heb dus net voor sluitingstijd 10 aandelen voor 4.06 euro per stuk kunnen kopen. De verwachting is dat de aandelen morgen omhoog gaan schieten, door 1) de invloed van de overheden en 2) omdat het eenvoudigweg niet veel verder meer kan totaan het faillisement (wat zeker niet gaat gebeuren, want dan krijg je hier zo'n beetje een opstand). En laten we wel wezen, veel kan ik er niet aan verliezen. Als het weer een beetje richting de 15 euro/aandeel gaat (waar ze vandaan komen), dan heb ik ongeveer 130 euro winst (meer dan 300%). Met verlies dus -100%. De kans daarop is veel minder dan 25%, dus statistisch gezien is het behalve de beredenering ook nog een hele goede deal.
Citaat van William op 29 september 2008, 16:59Ok, als jij het zegt! zover zijn wij bij economie nog niet maar verder is economie en finciee gedoe wel interessant!
Ok, als jij het zegt! zover zijn wij bij economie nog niet maar verder is economie en finciee gedoe wel interessant!
Citaat van Tom op 29 september 2008, 17:01Heheh, ik zit zelf ook niet in de economie hoor. Dit is in principe patroonherkenning, logisch nadenken en familie hebben die er wel verstand van heeft.
Heheh, ik zit zelf ook niet in de economie hoor. Dit is in principe patroonherkenning, logisch nadenken en familie hebben die er wel verstand van heeft.
Citaat van Duken op 29 september 2008, 17:10Haha, zelf zit ik ook niet in de financiele wereld. Maar je kan er wel goed geld mee verdienen als je het goed uitzoekt.
Ik denk ook wel dat je een goede set hebt Tom, veel meer zakken kunnen ze namelijk niet
Haha, zelf zit ik ook niet in de financiele wereld. Maar je kan er wel goed geld mee verdienen als je het goed uitzoekt.
Ik denk ook wel dat je een goede set hebt Tom, veel meer zakken kunnen ze namelijk niet
Citaat van Tom op 29 september 2008, 17:21Tsja, degene die er een ton in stopt, morgen, heeft natuurlijk meer kans om te zakken. Maar alsnog denk ik dat dat niet gaat gebeuren.
Tsja, degene die er een ton in stopt, morgen, heeft natuurlijk meer kans om te zakken. Maar alsnog denk ik dat dat niet gaat gebeuren.
Citaat van Farid. op 30 september 2008, 09:43Ey jongens alles goed
Heb lekker een vrije dag omdat het Suikerfeest is O0
@ DukeN: Als ik weet in de huiskamer post dan gaat me postcount teller wer omhoog??? Dacht dat hij uit stond
EDIT: hij telt niet
Ey jongens alles goed Heb lekker een vrije dag omdat het Suikerfeest is O0
@ DukeN: Als ik weet in de huiskamer post dan gaat me postcount teller wer omhoog??? Dacht dat hij uit stond
EDIT: hij telt niet