Café de Download
Citaat van PatrickV94 op 19 oktober 2011, 08:45Ik zou ook wel mee willen dingen voor die kortingsbon, heb zelf ook nieuwe speakers nodig.
Ik zou ook wel mee willen dingen voor die kortingsbon, heb zelf ook nieuwe speakers nodig.
Citaat van Rikkert. op 19 oktober 2011, 13:38Wat heb ik toch een relaxte week op school
Moest vandaag half 11 op school en en was half 12 al weer uit
Elke dag maximaal 3 uurtjes school.
Voor het eerst dat ik weer hagel zie dit jaar
@Quinten.
Ga je hem nog verloten of hou je hem zelf?
Wat heb ik toch een relaxte week op school Moest vandaag half 11 op school en en was half 12 al weer uit
Elke dag maximaal 3 uurtjes school.
Voor het eerst dat ik weer hagel zie dit jaar
@Quinten.
Ga je hem nog verloten of hou je hem zelf?
Citaat van Freddytje op 19 oktober 2011, 16:07Je moet helaas gelijk vandaag wat kopen, anders had ik wel interesse gehad.
Top dat je m weggeeft iig:)
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Je moet helaas gelijk vandaag wat kopen, anders had ik wel interesse gehad.
Top dat je m weggeeft iig:)
Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
Citaat van PatrickV94 op 19 oktober 2011, 16:58Citaat van: PatrickV94 op Vandaag om 10:45:18<blockquote>Ik zou ook wel mee willen dingen voor die kortingsbon, heb zelf ook nieuwe speakers nodig.
</blockquote>
Laat maar, ik krijg speakersetje krijgen van een vriend.
Citaat van: PatrickV94 op Vandaag om 10:45:18<blockquote>Ik zou ook wel mee willen dingen voor die kortingsbon, heb zelf ook nieuwe speakers nodig.
</blockquote>
Laat maar, ik krijg speakersetje krijgen van een vriend.
Citaat van Rikkert. op 19 oktober 2011, 20:04Shitt kan mijn Duits WB niet vinden.
Nog maar even verder zoeken en om die brief te maken zonder WB lukt me niet echt :s
Shitt kan mijn Duits WB niet vinden.
Nog maar even verder zoeken en om die brief te maken zonder WB lukt me niet echt :s
Citaat van Heisenberg op 19 oktober 2011, 21:47Damn moest werken, maar Rikkert ik heb je een PM gestuurd, ik hoop dat je hem nog tijdig kan gebruiken.
Damn moest werken, maar Rikkert ik heb je een PM gestuurd, ik hoop dat je hem nog tijdig kan gebruiken.