Café de Download
Citaat van Eagles op 13 september 2007, 14:46zo hoort een huiskamer ook te zijn gewoon wat kakelen met een biertje in de hand
en soms loopt dat wel eens iets door elkaar hahahaha
zo hoort een huiskamer ook te zijn gewoon wat kakelen met een biertje in de hand
en soms loopt dat wel eens iets door elkaar hahahaha
Citaat van Eagles op 13 september 2007, 14:53zou ik even een tosti hawai en een cola kunnen bestellen
begin honger te krijgen, nog iemand iets BTW????
zou ik even een tosti hawai en een cola kunnen bestellen
begin honger te krijgen, nog iemand iets BTW????
Citaat van Tom op 13 september 2007, 14:56Neuh, ik ga zo trainen en ik heb een Energizer genomen (zo'n PC stoned making ding), ik hoop dat ik er iets van merk, denk het niet als ik het nu voel. Nou, als ik dan toch per se iets moet eten, doe dan maar een... ... ... Tsja... Poeh... Nou... Ah!... Een broodje shoarma.
Neuh, ik ga zo trainen en ik heb een Energizer genomen (zo'n PC stoned making ding), ik hoop dat ik er iets van merk, denk het niet als ik het nu voel. Nou, als ik dan toch per se iets moet eten, doe dan maar een... ... ... Tsja... Poeh... Nou... Ah!... Een broodje shoarma.
Citaat van Eagles op 14 september 2007, 10:09goed of niet goed , anders ga ik weer hahahahahahahahaha
echt niet hahahahahahaha
heb alleen nog niet veel tijd gehad om anderen te helpen met hun vragen.........
goed of niet goed , anders ga ik weer hahahahahahahahaha
echt niet hahahahahahaha
heb alleen nog niet veel tijd gehad om anderen te helpen met hun vragen.........
Citaat van Robin op 14 september 2007, 20:24Zoooo, doe mij maar een colatje
.
Morgen vette party, A&B hockeyfeest..
Trouwens, als je moeilijk in slaap kan komen heb ik de oplossing:
http://www.torrentz.com/43e7077288d4fda4442ab09d6650e1938e55ab12
Het album van de bekende halo serie, echt machtige muziek..
Zoooo, doe mij maar een colatje .
Morgen vette party, A&B hockeyfeest..
Trouwens, als je moeilijk in slaap kan komen heb ik de oplossing:
http://www.torrentz.com/43e7077288d4fda4442ab09d6650e1938e55ab12
Het album van de bekende halo serie, echt machtige muziek..
Citaat van Duken op 16 september 2007, 08:54Ja lekkere muziek is dat!
Ik draai nu die foute CD's van Q-music in de auto... zo fout maar zo lekker in de file.
Lekker meebleren met:
oe..oe.. oerenhard!!!
Ja lekkere muziek is dat!
Ik draai nu die foute CD's van Q-music in de auto... zo fout maar zo lekker in de file.
Lekker meebleren met:
oe..oe.. oerenhard!!!