Café de Download
Citaat van Robin op 16 september 2007, 12:27Hahahaha
Wat is dat nou weer voor 'n nummer..
Ik ben helemaal into Radio538.
Onze school had gewoon bijna hun award als leukste school geworden, we hebben het tot de laatste 4 gemaaakt..
! Volgend jaar winnen we.. :cool2:
Hahahaha Wat is dat nou weer voor 'n nummer..
Ik ben helemaal into Radio538.
Onze school had gewoon bijna hun award als leukste school geworden, we hebben het tot de laatste 4 gemaaakt.. ! Volgend jaar winnen we.. :cool2:
Citaat van basbulletje op 17 september 2007, 18:03Is er verwarming op het terras ?
Is er verwarming op het terras ?
Citaat van Duken op 17 september 2007, 18:27Die staat aan vanaf begin oktober maar wegens de slechte zomer zal ik hem vanavond wel aan doen.
Is nu open!!
Geniet ervan!
Die staat aan vanaf begin oktober maar wegens de slechte zomer zal ik hem vanavond wel aan doen.
Is nu open!!
Geniet ervan!
Citaat van basbulletje op 18 september 2007, 08:46Dan doe maar een warme rum met chocomel slagroom.
lekker op het terras.
Hmmmm
Dan doe maar een warme rum met chocomel slagroom.
lekker op het terras.
Hmmmm
Citaat van Duken op 19 september 2007, 06:35Huis is helemaal klaar, op de tuin na. Ik moet toch echt maar eens wat foto's maken... ik beloof dat nu al 2 maanden ofzo :buck:
Huis is helemaal klaar, op de tuin na. Ik moet toch echt maar eens wat foto's maken... ik beloof dat nu al 2 maanden ofzo :buck:
Citaat van Eagles op 19 september 2007, 10:35of je moet de webcam maar weer eens aanzetten.........
kunnen we meteen zien wat je uitspookt in je nieuwe huissie
of je moet de webcam maar weer eens aanzetten.........
kunnen we meteen zien wat je uitspookt in je nieuwe huissie
Citaat van basbulletje op 19 september 2007, 14:22Doe mij maar een ouzo, om in de stemming te komen
Doe mij maar een ouzo, om in de stemming te komen
Citaat van Eagles op 19 september 2007, 14:24dan wachten we maar op de foto's, doe mij maar even een koffietje, nog een lange dag te gaan
nog iemand een leuk ps2 spel tegen gekomen????,
geen MoH meer dat heb ik nu wel gezien ^-^
dan wachten we maar op de foto's, doe mij maar even een koffietje, nog een lange dag te gaan
nog iemand een leuk ps2 spel tegen gekomen????,
geen MoH meer dat heb ik nu wel gezien ^-^