Café de Download
Citaat van Eagles op 11 september 2007, 21:16maastrichter volleybal vereniging
want voetballen gaat ze niet echt altijd goed af :duivel:
maastrichter volleybal vereniging
want voetballen gaat ze niet echt altijd goed af :duivel:
Citaat van Duken op 12 september 2007, 07:07hahaah! En wij maar denken dat het voetbal is.
Maar vollybal is ook erg leuk!
Is het beach volleybal toevallig? :cool2:
hahaah! En wij maar denken dat het voetbal is.
Maar vollybal is ook erg leuk!
Is het beach volleybal toevallig? :cool2:
Citaat van Robin op 12 september 2007, 07:14Goeiemorgen,
Vandaag vervalt het 1&2&3e uur. Dus hoef pas om 11 uur op school te zijn ofzo
Nou, dat was het wel weer
Goeiemorgen,
Vandaag vervalt het 1&2&3e uur. Dus hoef pas om 11 uur op school te zijn ofzo
Nou, dat was het wel weer
Citaat van basbulletje op 13 september 2007, 11:01Goh, dit lijkt me een gezellig café,
zijn jullie 24 uur per dag open voor spijs en drank ?
dan kan ik als ik uit de nachtdienst kom nog even wat nuttigen.
Groetjes Bas
Goh, dit lijkt me een gezellig café,
zijn jullie 24 uur per dag open voor spijs en drank ?
dan kan ik als ik uit de nachtdienst kom nog even wat nuttigen.
Groetjes Bas
Citaat van Duken op 13 september 2007, 13:17Nou wij hebben alles
Maar we zijn open tot 01.00. Na 01.00 kan je terecht bij het "bikkels die na 01.00 nog wakker zijn topic"
Nou wij hebben alles
Maar we zijn open tot 01.00. Na 01.00 kan je terecht bij het "bikkels die na 01.00 nog wakker zijn topic"
Citaat van Eagles op 13 september 2007, 13:27dan kom je mij misschien ook nog tegen hahaha
vandaag lekker rustig op het werk, dus even maar wat modderen in de baas zijn tijd
:duivel: :duivel: :duivel: :duivel: hahahahahahahahahahahahaha :duivel: :duivel: :duivel: :duivel:
dan kom je mij misschien ook nog tegen hahaha
vandaag lekker rustig op het werk, dus even maar wat modderen in de baas zijn tijd
:duivel: :duivel: :duivel: :duivel: hahahahahahahahahahahahaha :duivel: :duivel: :duivel: :duivel:
Citaat van Duken op 13 september 2007, 13:33Het is weer lekker druk op t forum.... ik kan weer nonstop op F5 drukken voor de nieuwe berichten.... en ik heb t druk op werk
Het is weer lekker druk op t forum.... ik kan weer nonstop op F5 drukken voor de nieuwe berichten.... en ik heb t druk op werk
Citaat van Duken op 13 september 2007, 13:38haha ja dat is elke zoveel seconden een bericht... we lopen op elkaar te replyen :police:
haha ja dat is elke zoveel seconden een bericht... we lopen op elkaar te replyen :police: