Café de Download
Citaat van Nobody op 10 maart 2022, 16:465 uur geleden zei Duken:Podverdrie... in mijn Roborock S5 Max robostofzuiger dettol gedaan om te dwijlen. Er staat duidelijk op, alleen WATER. Eigenwijs dat ik ben 😉
Nu komt er geen water meer uit, slangetjes onder de dettol. Even toveren om te kijken wat ik nog kan doen.
Jep dit ken de beste overkomen..
Fijne Avond Allen
5 uur geleden zei Duken:Podverdrie... in mijn Roborock S5 Max robostofzuiger dettol gedaan om te dwijlen. Er staat duidelijk op, alleen WATER. Eigenwijs dat ik ben 😉
Nu komt er geen water meer uit, slangetjes onder de dettol. Even toveren om te kijken wat ik nog kan doen.
Jep dit ken de beste overkomen..
Fijne Avond Allen
Citaat van Meh Meh op 10 maart 2022, 19:538 uur geleden zei Duken:Podverdrie... in mijn Roborock S5 Max robostofzuiger dettol gedaan om te dwijlen. Er staat duidelijk op, alleen WATER. Eigenwijs dat ik ben 😉
In een grote bak met droog rijst leggen?
8 uur geleden zei Duken:Podverdrie... in mijn Roborock S5 Max robostofzuiger dettol gedaan om te dwijlen. Er staat duidelijk op, alleen WATER. Eigenwijs dat ik ben 😉
In een grote bak met droog rijst leggen?
Citaat van Duken op 11 maart 2022, 08:1112 uur geleden zei Meh Meh:In een grote bak met droog rijst leggen?
Hahaah helaas dat werkt niet. Maar ik heb een gaatje in het bakje gepikt waardoor er nu altijd langzaam water uit loopt... werkt opzich ook alleen als hij klaar is moet ik hem wel verwijderen. Anders loopt hij verder leeg op zijn docking
Happy Friday!
12 uur geleden zei Meh Meh:In een grote bak met droog rijst leggen?
Hahaah helaas dat werkt niet. Maar ik heb een gaatje in het bakje gepikt waardoor er nu altijd langzaam water uit loopt... werkt opzich ook alleen als hij klaar is moet ik hem wel verwijderen. Anders loopt hij verder leeg op zijn docking
Happy Friday!
Citaat van Hurley op 11 maart 2022, 10:30Fijn weekend gewenst!
Zag weer een bericht van een uploader die is gepakt, sunloong plaatste er net een bericht over op spotweb ...
Fijn weekend gewenst!
Zag weer een bericht van een uploader die is gepakt, sunloong plaatste er net een bericht over op spotweb ...
Citaat van Duken op 14 maart 2022, 10:08Goedemorgen, tijd voor het tweede bakje koffie.... ik hoorde dat Spider-man ergens een blueray lekje had 😛
Goedemorgen, tijd voor het tweede bakje koffie.... ik hoorde dat Spider-man ergens een blueray lekje had 😛